יש מאמן. יורגוס דוניס סיכם במכבי תל אביב וינחת בישראל ביום ראשון כדי לחתום על חוזהו בשורות האלופה. אחרי שפורסם לראשונה ב-ynet שבמכבי הוחלט ללכת על דוניס וישנה התקדמות משמעותית במגעים מולו, בתקשורת המקומית טענו היום (שישי) כי המאמן חתם ויוצג בקרוב רשמית.
על פי הפרסום בספורט-טיים היווני נטען כי דוניס סגר את תנאיו וכבר חתם על חוזהו. דוניס יגיע עם הצוות שלו מיוון - עוזר מאמן, מאמן כושר, מאמן שוערים, סקאוט ואנליסט. הוא יחתום לעונה אחת
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יחתום ביום ראשון. דוניס
(צילום: AP)
מאחורי הקלעים נערכו בימים האחרונים מספר מהלכים שנראו כטביעת אצבע של מאמן חדש, כמו השחרור של צ'יקו אופאדו ואנדרה ז'ראלדש, או ההשאלה של אנדראס יאניוטיס ליוון.
במכבי בחנו אפשרות להחתים גם את אלפרד שרודר, אקס הופנהיים, שלא יצאה לפועל, כשההולנדי טען כי לא קיבל הצעה, אלא הייתה התעניינות בלבד מצידה של האלופה הישראלית.
דוניס צפוי לעמוד על הקווים במשחק מוקדמות ליגת האלופות בעוד עשרה ימים, כשעל פי הוראות המינהלת מאמנים לא מחויבים בבידוד.
2 צפייה בגלריה
אנדראס יאניוטיס
אנדראס יאניוטיס
ההשאלה שלו רמזה על מאמן חדש בקריית שלום. אנדראס יאניוטיס
(צילום: אורן אהרוני)
דוניס (50), שפוטר מפנאתינייקוס לפני כחודשיים, מקורב לאיש החזק בקריית שלום, ג'ק אנגלידיס. הוא היה קשר עבר ורשם 24 הופעות במדי הנבחרת.
הוא אימן מגוון של קבוצות ביוון וקפריסין, כולל בערב הסעודית ואיחוד האמירויות. הפיטורים שלו מפאו הגיעו בסיום העונה לאחר שהקבוצה סיימה במקום הרביעי, כשעל פי דיווחים הסיבה העיקרית הייתה היחסים המתוחים עם בעלי המועדון.