מנכ"ל מכבי תל אביב ג'ק אנגלידיס חידש את הנסיונות לצרף את הסרבי איבן יובאנוביץ', שאימן בעבר את אפואל ניקוסיה ופוטר לאחרונה מנבחרת איחוד האמירויות בה לא העביר משחק אחד בשל הקורונה. במקביל, אנגלידיס מנהל גם מגעים מול ההולנדי אלפרד שרודר והיווני גיורגוס דוניס.
אנגלידיס מנסה לסגור את המאמן הבא של מכבי ונראה כי כבר בימים הקרובים ככל הנראה אחד מהשלושה יהיה זה שיחתום בסופו של דבר וייכנס לנעליו הגדולות של ולדימיר איביץ'.
2 צפייה בגלריה
יובאנוביץ' ב-2011
יובאנוביץ' ב-2011
איבן יובאנוביץ'
(צילום: AP)
את יובאנוביץ' ודוניס אנגלידיס מכיר מקרוב, הוא מיודד עימם ומעריך אותם מאוד, אבל במכבי מבינים כי הבאתו של מאמן כמו שרודר יכולה להיות שדרוג למועדון. ההולנדי אימן בעונה שעברה את הופנהיים של מונס דאבור ועילאי אלמקייס. לפני כן אימן את טוונטה במולדתו.
יובאנוביץ' היה אחת האופציות הראשונות של מכבי ועתה חזרו לנהל עימו מגעים, דוניס אישר כי קיבל הצעה ממכבי ובוחן אופציות אחרות. שרודר הבהיר בתקשורת ההולנדית כי קיבל הצעה ממכבי, וכמו כן הוא שוקל הצעה להיות עוזר מאמן באיאקס.
2 צפייה בגלריה
אייל גולסה
אייל גולסה
דן גלזר ואייל גולסה
(צילום: אורן אהרוני)
אחרי שהשאירו את איתי שכטר בתמורה לקיצוץ של 60 אחוז משכרו בעונה שעברה (150 אלף דולר), ושרן ייני בתמורה לקיצוץ של 30 אחוז (200 אלף דולר), הצהובים סגרו יום מוצלח עם החתמתו של האקס טל בן חיים. אגב, בן חיים התקשר לאיתי שכטר וביקש ממנו לקבל את החולצה מספר 11 אותה לבש לפני שעזב לפני שלוש שנים לספרטה פראג. החלוץ ויתר לו וילבש את החולצה מספר 10.
בקבוצה ינסו כעת לסגור עם אייל גולסה, אבל מולו יש פערים גדולים. שחקן העונה החולפת דן גלזר נחוש לעזוב את מכבי. בשלב זה ליונתן כהן אין עדיין הצעות רשמיות. מכבי תקיים היום (שלישי) משחק אימון ראשון ותפגוש את הפועל קטמון, בשישי תסיים את המחנה נגד בית"ר ירושלים.
האלופה סיימה הערב רק ב-3:3 מאכזב מול הפועל קטמון במסגרת מחנה האימונים שעורכת הקבוצה בירושלים. ניק בלקמן העלה את הצהובים ליתרון מוקדם (9), אבל שערים של אוואקה (14 ו-37) ונקשרי (34) סגרו מהפך עוד לפני ההפסקה. רוסלן ברסקי (50) ועידו שחר (67) הצליחו להשוות.
פורסם לראשונה: 06:05, 28.07.20