מכבי תל אביב הודיעה הערב (שני) רשמית על חזרתו של טל בן חיים למועדון אחרי שלוש שנים. הקשר חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה וירוויח 170 אלף דולר. במידה וישחק ב-50 אחוזים או יותר מהמשחקים, חוזהו יחודש אוטומטית לעונה נוספת.
"אחרי שלוש שנים אני שמח לחזור ללבוש את המדים של מכבי תל אביב. מרגיש לי הכי טבעי לחזור ולשחק עבור המועדון בו רשמתי את ההישגים היפים ביותר עד כה בקריירה שלי. אני בא רעב כדי להוכיח את עצמי. נעבוד קשה כדי להשיג את המטרות", אמר בן חיים (30) לאחר החתימה.
2 צפייה בגלריה
טל בן חיים
טל בן חיים
חוזר לצהוב. טל בן חיים
(צילום: באדיבות מכבי תל אביב)
2 צפייה בגלריה
טל בן חיים
טל בן חיים
נכשל בצ'כיה. בן חיים במדי ספרטה פראג
(צילום: www.aktualne.cz )
בן חיים שיחק במכבי בין השנים 2017-2013, כבש 47 שערים ב-190 משחקים בכל המסגרות וזכה בשתי אליפויות, גביע מדינה וגביע הטוטו. כמו כן, היה שותף לעונה בה שיחקה הקבוצה בשלב הבתים בליגת האלופות ובשתי עונות בהן הופיעה בשלב הבתים של הליגה האירופית.
הדברים הלכו לו הרבה פחות טוב בספרטה פראג שרכשה אותו ב-2017 בסכום הגבוה אי פעם בליגה הצ'כית - 2.9 מיליון אירו, והחתימה אותו לארבע שנים. בעונתו הראשונה לא השתלב בהרכב וסיים ללא שערים ועם שני בישולים ב-18 הופעות. בתחילת 2018/19 נפצע קשה מאוד לאחר שני משחקים בלבד ולא שב למגרשים עד סוף העונה. לפני חודש שוחרר סופית מהמועדון וייזכר כאחד הכישלונות המפוארים בצ'כיה.