"אשדוד תקבע סופית איך תיראה העונה שלנו - כישלון אדיר או רק עוד שנה מאכזבת". בבית"ר ירושלים מתכוננים ל"שבוע אשדוד", כשהקבוצה תפגוש את הקבוצה מהמקום השלישי מחרתיים במסגרת גביע המדינה ולאחר מכן במחזור הנעילה של העונה הסדירה.
בית"ר, שניצחה אתמול (ראשון) 1:2 את הפועל כפ"ס, לא תלויה בעצמה לגבי מקום בפלייאוף העליון. היא במרחק של שתי נקודות מהמקום השישי, בו מדורגת מכבי נתניה, אולם לפניה עוד יש את הפועל באר שבע. במקרה ובית"ר תנצח את אשדוד, היא זקוקה במקביל להפסד של קריית שמונה מול כפ"ס ואיבוד נקודות של מכבי נתניה במשחק החוץ שלה נגד מכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו בטדי
בנימין נתניהו בטדי
נתניהו ביציע הכבוד בטדי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בעלי בית"ר, משה חוגג, אירח את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שצפה במשחק ביציע הכבוד. במינהלת שלחו מכתב מקדים למועדון ובו התריעו שלא להפוך את הגעתו של נתניהו לתעמולה פוליטית.
"לאור הבחירות הקרובות נדגיש את האיסור על כל גורם פוליטי לקבל במה", נכתב במכתב שהופץ למועדונים בליגות המקצועניות. "בכך נמנע מנזקים לתדמית הכדורגל הישראלי, כמו גם מהצורך בנקיטת צעדים משמעתיים אשר עלולים להיות בעלי הלשכות גדולות".
לפני המשחק נתניהו העלה לחשבונות החברתיים שלו סרטון לצד אלי אוחנה, חוגג ושר הבריאות יולי אדלשטיין ובין היתר אמר: "זו היסטוריה, משחק הכדורגל הראשון בעולם תחת תו ירוק".
"מישהו במינהלת באמת חשב שלא נכניס את ראש הממשלה למשחק של בית"ר", אמר גורם במועדון. כעת במינהלת, שכבר איימה לא אחת על הטלת קנסות לקבוצות, יצטרכו ליישם את תוכן המכתב.
2 צפייה בגלריה
דראפיץ'
דראפיץ'
דגו על הכתפיים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
גם אתמול הציגה בית"ר משחק חלש, אבל פנדל מדויק של אלירן עטר ועוד שער של דוד דגו הספיקו לה לנצח בדקות הסיום. מי שכבש את השער החשוב היה, כאמור, דגו בן ה-19, שנרכש על ידי חוגג מהנוער של מכבי ת"א. לדגו היה זה שער הבכורה בבית"ר, אחרי ששותף העונה בשני משחקי ליגה. שחקנים בקבוצה קפצו עליו גם אחרי המשחק. נתנאל דלויה הרים אותו על הכתפיים ורץ איתו לכיוון הקהל בטדי, שעודד את הטאלנט הצעיר.
ירדן שועה, שהתעמת גם במשחק האחרון מול בני יהודה עם המאמן סלובדן דראפיץ' על אי מילוי הוראות, פתח על הספסל. כמו גם הבלם טל בן חיים שהציג יכולת חלשה מאוד במשחקים האחרונים, ואת מקומו תפס אור זהבי.