חלוץ נבחרת הנוער זייד קונבר סומן כמי שעשוי להיות השחקן הערבי הראשון שיגיע לבוגרים של בית"ר ירושלים: הצעיר (19) מג'בל מוכאבר גדל במועדון ונחשב לאחד הכישרונות הבולטים בארץ בשכבת הגיל שלו. עם זאת, האפשרות הזאת לא תתממש: קונבר עובר כעת להפועל ת"א במסגרת עסקת אוראל דגני.
ראשי בית"ר ירושלים כבר קיבלו בעבר מסרים מאוהדים לפיהם יתנגדו לעלייתו של קונבר לקבוצה הבוגרת בשל מוצאו. בית"ר הציעה בעבר את השחקן למכבי פ"ת ולהפועל ת"א, אך המעבר לא יצא לפועל. בנובמבר 2019 הושאל קונבר להפועל חדרה, שבה שיחק ארבעה משחקים בלבד בקבוצת הנוער, ואחריהם חזר לבית וגן. בסך הכל הוא שותף ב-14 משחקי ליגה במדי הנוער של בית"ר וכבש שער אחד.
2 צפייה בגלריה
קונבר
קונבר
קונבר בתקופה שהושאל לחדרה
(צילום: באדיבות הפועל חדרה)
2 צפייה בגלריה
זיד קונבר
זיד קונבר
קונבר במדי בית"ר
(צילום: מתוך אתר ההתאחדות לכדורגל)
"כשהיה בנערים הוא כבש בנוער של בית"ר שער ניצחון שהשאיר אותה בליגה", אומר גורם בכיר במחלקת הנוער של בית"ר. "הוא ילד טוב שלא מצייץ, פוטנציאל גדול. הוא היה נכס במחלקת הנוער וכבר בגיל צעיר סומן כשחקן שיגיע לבוגרים".
במסגרת המעבר של דגני לבית"ר ירושלים, יקוזז סכום מסוים מעלות העסקה שנאמדת ב-200 אלף דולר בשל המעבר של קונבר. בהפועל ת"א, סגנית אלופת הנוער בעונה שעברה, אישרו כי קונבר יצטרף למועדון. מנהל מחלקת הנוער שלה עומר בוקסנבוים מאמין ביכולותיו ומקווה להשתלבות מהירה שלו.