מאדום לצהוב? עוד לא. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, בית"ר ירושלים הודיעה על צירופו של קפטן הפועל תל אביב, אוראל דגני, בחוזה לשלוש שנים במהלכן ירוויח 170 אלף דולר לעונה. אבל נראה שלמרות שכבר צולם במדי המועדון ויצאה הודעה רשמית - הוא עדיין לא חתם על החוזה מאחר שהאדומים מערימים קשיים על השלמת העסקה.
דגני הודיע שהוא לא יחתום על חוזהו בבית"ר עד שבהפועל לא ישלמו לו את המשכורות של חודשים יוני ויולי. כרגע האדומים מוכנים לשלם רק משכורת אחת, אך הקפטן העוזב לא מוכן לוותר. ההערכה היא שהצדדים יגיעו לפשרה כלשהי והעסקה תצא לפועל. אחרי שזה יקרה, הפועל ת"א תרוויח 200 אלף דולר, ותפנה לעצמה עוד כסף אותו תוכל להציע לשחקנים חדשים.
3 צפייה בגלריה
הודעת ההצטרפות של דגני לבית"ר
הודעת ההצטרפות של דגני לבית"ר
הודעת ההצטרפות של דגני לבית"ר
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
3 צפייה בגלריה
רוני לוי על הספסל
רוני לוי על הספסל
לוי. יכול להיות מרוצה מהרכש
(צילום: עוז מועלם)
כבר לפני שבועיים הודיעה הפועל ת"א שבית"ר מימשה את סעיף השחרור בחוזה של דגני על סך 400 אלף דולר, אבל הוא היה מעוניין להישאר בהפועל. בסופו של דבר מה ששינה את החלטתו הייתה העובדה שבית"ר הציעה לו חוזה לשלוש שנים, בעוד הפועל ת"א הציעה רק שנתיים. דרך אגב, הפער בשכר לעונה בין בית"ר להפועל עמד על 10,000 דולר בלבד.
בהמשך התבררו פרטים נוספים בהסכם בין הפועל ת"א לדגני, כמו למשל העובדה שהסכם השחרור שלו לקבוצה בארץ עמד על 200 אלף דולר בלבד ולקבוצה בחו"ל 100 אלף דולר.
3 צפייה בגלריה
האחים ניסנוב
האחים ניסנוב
האחים ניסנוב. איך יקבלו האוהדים את המעבר?
(צילום: אורן אהרוני)
דגני עוד ניסה למצוא עד לרגע האחרון הצעה מחו"ל, אולם סוכנו לא הצליח לעשות זאת. "עשינו הכל בשביל קלינגר כדי שדגני יישאר", אמרו בהפועל ת"א. "לא שחשבנו שהוא טוב לחדר ההלבשה, אבל ניסינו לעשות הכל וזה לא קרה". דגני גם סירב לשחק אתמול מול הפועל רמת גן כדי לא להסתכן בפציעה, וגם מאחר שלא קיבל את משכורת חודש יוני מהאדומים.
מי שדחף מאחורי הקלעים לסגור את העסקה היה המנהל המקצועי של בית"ר יוסי בניון, שסימן את דגני מהרגע הראשון. הבלם יצטרף להגנה החדשה שנבנית בבית וגן יחד עם אורן ביטון, שהגיע מהפועל באר שבע.
פורסם לראשונה: 11:44, 04.08.20