בתום שיחה לילית בין נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר לבעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, הגיעו הצדדים לסיכום על העברתו של ירדן שועה בחמישה תשלומים. בעקבות כך החלוץ הורשה להתאמן היום (שלישי) לראשונה עם קבוצתו החדשה. למרות ששועה קיבל את האישור, נותרו עדיין מספר מכשולים בדרך לחתימה הסופית.
אחת לחצי שנה יעביר חוגג את הסכום שנקבע. בני יהודה המחזיקה ב-30 אחוז מכרטיסו של שועה, תסכם באופן פרטני עם מכבי חיפה את הסכום אותו תקבל מהירוקים. ההערכה היא כי מדובר בלפחות 300 אלף אירו.
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
שועה באימון הבכורה
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
המכשול האחרון קשור לכסף, ששועה עצמו כבר קיבל מחיפה ועכשיו יצטרך להחזיר לה. בחיפה דורשים משועה להשיב 50 אלף דולר, שקיבל כחלק ממענק החתימה שלו שעמד על 200 אלף דולר ובכל תחילת עונה הופרש לו. מכיוון שהוא לא פתח את העונה הנוכחית, הירוקים דורשים החזר. החלוץ גם ייאלץ לשלם את הקנסות שהוטלו עליו. החתימה הרשמית בין בית"ר לחיפה לא תתבצע עד ששועה יסדיר את החוב המדובר ויחתום על טופס ויתור על תביעות.
עוד לפני השיחה הלילית בין שחר לחוגג במכבי חיפה וגם בבני יהודה הופתעו מכך שרגע לפני כניסת השבת, בית"ר ירושלים מיהרה להודיע על כך ששועה חתם בבית"ר לשלוש שנים והבעלים חוגג העלה תמונה של הרכש החדש בפוסט באינסטגרם. "שמח מאוד על המעבר לקבוצה מפוארת כמו בית"ר, מעבר מרגש מבחינתי", עוד הספיק שועה להעניק ציטוט אחרי החתימה.
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה לצד אלי אוחנה
ירדן שועה לצד אלי אוחנה
הספיק לשוחח עם כולם. שועה לצד אוחנה
(צילום: בית"ר ירושלים)
שלשום הוא כבר הוצג עם המספר החדש שלו, 20, שוחח עם היו"ר אלי אוחנה על ענייני משמעת והתחייבות כי אתמול הוא כבר יעלה לאימון בבית וגן, אולם בכל הזמן הזה בחיפה ובבני יהודה, שקיימו ביניהן שיחות על העניין, לא הבינו את ההתנהלות של בית"ר. "הם מציגים את שועה, התבטאויות, המספר שלו ואין כלום בינתיים", אמרו גורמים המעורים בפרטים.
אחרי ששועה הגיע אתמול לאימון, היה חלק מאספת הקבוצה ולבש את מדי הקבוצה, הגיעה הבשורה מחיפה שאוסרת עליו להתאמן. "שועה שחקן של מכבי חיפה עד שהחוזה ייסגר. זה שבבית"ר מיהרו להציג אותו לפני שמשהו בכלל נסגר, זו הבעיה שלהם", אמרו גורמים בחיפה. "אנחנו לא מבינים מה המהירות הזו, בלאו הכי חלון ההעברות נפתח רק בשבוע הבא".
פורסם לראשונה: 06:46, 20.10.20