יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון נפגש בחשאי עם יוסי בניון והציע לו בתמיכת ועדת האיתור לקבל את תפקיד המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות.
בניון, שמעדיף לקבל משרת אימון בחו"ל, סירב לקבל את התפקיד ללא מעורבות בנבחרת הבוגרת, ובעקבות זאת ירדה מועמדותו מהפרק. היום תתכנס ועדת האיתור לשיחת זום על מנת לדון במינוי של המנהל הטכני הבא של הכדורגל הישראלי, אחרי המעבר של וילי רוטנשטיינר לתפקיד המאמן.
2 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים
סירב להצעה. בניון
(צילום: טל שחר)
במהלך הפגישה בין חסון לבניון הובהר למנהל המקצועי לשעבר של בית"ר ירושלים כי התפקיד יכלול אחריות על הנבחרות הצעירות, מרכזי המצוינות והאקדמיה. בשלב הראשוני רוטשנטיינר התחייב כחלק ממינויו למאמן לשמש כמורה דרך למנהל הטכני הבא. חסון הבהיר לבניון כי הוא רואה בתפקיד המנהל הטכני כחשוב ביותר וארוך טווח, שיכלול סמכויות רבות ויציאה להשתלמויות, אבל בניון הפתיע ואמר כי ללא מעורבות בנבחרת הבוגרת, הוא לא ייקח את התפקיד.
אחד השמות שהועלו היה של רן בן-שמעון, ששימש כמאמן נבחרת בקפריסין ומוערך על ידי ועדת האיתור, אבל ג'קי בן זקן, שמינה אותו למאמן באשדוד, הבהיר כי יסרב לשחררו.
2 צפייה בגלריה
בן שמעון על הקווים
בן שמעון על הקווים
בן שמעון. בן זקן סירב לשחררו
(צילום: ראובן שוורץ)
גם המועמדות של גל אלברמן שהועלתה בשלב מסוים לא תצא לפועל, בעוד חברי ועדת האיתור מסרבים למנות מנהל טכני זר. לכן, במהלך הפגישה היום יועלו מספר אפשרויות של ישראלים אחרים.