אחרי שעזב את הפועל ת"א ועבר לבית"ר ירושלים - אוראל דגני נפרד הערב (חמישי) מהאוהדים האדומים בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו.
“יש לי בקשה, תנשמו לפני שאתם קוראים הכל, לפני שאתם מגיבים על אוטומט. זה הפוסט הקשה ביותר שכתבתי כאן, אני רגע לפני אתגר חדש ובמקום להרגיש רק רגשות טובים, הלב כואב", כתב דגני.
3 צפייה בגלריה
אוראל דגני ומשה חוגג
אוראל דגני ומשה חוגג
אוראל דגני ומשה חוגג במעמד החתימה
(צילום: בית"ר ירושלים)
3 צפייה בגלריה
אוראל דגני מתוסכל
אוראל דגני מתוסכל
מאוכזב מההתנהלות האחרונה בהפועל ת"א. דגני
(צילום: ראובן שוורץ)
"אוהדים יקרים, תמיד הייתם חשובים ובראש סדר העדיפויות עבורי, עברנו הכל ביחד, אפילו בליגה השנייה היינו. בשבילי, להיות קפטן זה לא סרט, זו מנהיגות, זו אחריות ובעיקר זו שליחות עבור המועדון ועבור האוהדים. לקחתי החלטה כבדה וקשה ואני חייב לכם האוהדים את ההסבר הזה, לא לאף אחד אחר. בכל הכנות - פשוט התעייפתי. הותשתי ממלחמות כל פעם מחדש, פעם זה בוררות, פעם זה נידוי ועכשיו זה חודשיים בהם אני לא מקבל שכר”.
“בצד המקצועי, היה לי טוב בהפועל, הרגשתי מוערך ובתמורה נתתי את כל כולי במחיר שלא כל שחקן היה לוקח. התקופה האחרונה הייתה הקש ששבר את הגב שלי ושל המשפחה שלי, הייתי מוכן לקצץ, והרבה! אך מן העבר השני לא רצו להתחייב לכלום ובדרך לא דרך הראו לי את הדרך החוצה".
3 צפייה בגלריה
דגני בפעולה
דגני בפעולה
"זה הזמן לומר שלום". דגני במדים הלבנים-אדומים
(צילום: עוז מועלם)
"מסתבר שמלחמות כבר כן קורות בקיץ, כמה אדם יכול להילחם כשכל הסיכויים נגדו? אני מנצל את הבמה הזו שוב להגיד מיליון תודות לאוהדים שתמכו, פירגנו, עודדו והעריכו את הלחימה שלי על הדשא. התקופה איתכם תישאר חרוטה בליבי לעד. מגיע לכם יותר. זה זמן לומר שלום, אוהב המון”.
דגני, כאמור, סגר את תנאיו בבירה וישתכר 170 אלף דולר לשלוש שנים. במסגרת הפשרה מהפועל ת"א יקבל הבלם משכורת אחת, מתוך השתיים שדרש. במסגרת העסקה החלוץ הצעיר מג'בל מוכאבר זייד קונבר (19) עושה את הדרך ההפוכה, וכפי הנראה לא יהפוך לשחקן הערבי הראשון בקבוצה הבוגרת.