פרסום ראשון: זהו זה, אחרי שנתיים בלבד וילי רוטנשטיינר סיים ככל הנראה היום (חמישי) את תפקידו כמנהל הטכני של נבחרות ישראל בכדורגל.
כפי שנחשף לראשונה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, יו"ר ההתאחדות אורן חסון והמנהל הטכני סיכמו עקרונית על פרידה. במהלך הפגישה בין השניים היום (חמישי) חזר חסון על המתווה לפיו רוטנשטיינר יצטרך לקצץ ממחצית משכרו ולהתנתק מהנבחרת הבוגרת, אולם האוסטרי סירב - מה שהוביל לפיצוץ. נראה כי עתה העניין יעבור למישור של גובה פיצויים, מאחר והאוסטרי מחזיק לחוזה לעוד שנתיים בעלות של כשבעה מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
רוטנשטיינר במשרדי ההתאחדות
רוטנשטיינר במשרדי ההתאחדות
רוטנשטיינר מגיע למשרדי ההתאחדות, היום
(צילום: אורן אהרוני)
החוזה המקורי של רוטנשטיינר היה לשנתיים נוספות ועלותו מוערכת, כאמור, בשבעה מיליון שקלים - חמישה מיליון שכר ושני מיליון על השהייה שלו בארץ. הצדדים ינסו להגיע להסכם על פיצוי כספי.
2 צפייה בגלריה
רוטנשטיינר במשרדי ההתאחדות
רוטנשטיינר במשרדי ההתאחדות
רוטנשטיינר במשרדי ההתאחדות
(צילום: אורן אהרוני)
חסון כבר החליט למעשה על מעבר מהעידן האוסטרי לעידן כחול-לבן - כאשר ועדת איתור חדשה תבחר בקרוב מנהל טכני ישראלי, שלא יעסוק בנבחרת הבוגרת וגם לא יהיה אחראי על מינוי המאמן הלאומי החדש במקום אנדי הרצוג. כמו כן, המאמן הבא ירוויח כ-50 אלף שקלים בחודש (הרצוג קיבל כ-90 אלף שקלים).
מההתאחדות נמסר בתגובה: יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, והמנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר נפגשו היום לשיחה טובה ומכבדת, בה החליטו יחד כי יקבלו בתוך כעשרה ימים החלטה משותפת על המשך ההתקשרות בין הצדדים. נעדכן ככל שיהיו התפתחויות".