מכבי חיפה תארח הערב (שני, 20:45) את בית"ר ירושלים למשחק חשוב במיוחד בתקופה פחות טובה. הירוקים, שפתחו את העונה מצוין, מגיעים לאחר שני הפסדים רצופים, מה שגרם ללחץ גדול מאוד במועדון.
אם מישהו היה צריך הוכחה ללחץ הגדול שהקבוצה שרויה בו, הוא קיבל זאת ביום שישי האחרון, כש-20 אוהדים הגיעו למתחם האימונים בכפר גלים ומחו נגד השחקנים. מדובר במחזה לא שגרתי, בטח מאז תחילת העונה הנוכחית, שהתקבל בזעם רב בקרב אנשי המועדון. יחד עם זאת, גם הם יודעים שהפיתרון מבחינתם הוא פשוט: ניצחון. ברק בכר עבד במהלך הימים האחרונים בעיקר על הצד המנטלי, ביחד עם הצוות הנרחב שלו ועם המאמן המנטלי, איתן עזריה.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
"רק ניצחון יחזיר את השקט והביטחון לשחקנים ולקבוצה, אנחנו מבינים שבמועדון כמו שלנו שם המשחק זה הצלחה ונעשה הכל כדי לחזור למסלול הניצחונות", אמר גורם בחיפה. בצד המקצועי בכר תירגל את ג'וש כהן בין הקורות ונראה כי עומרי גלזר, שזכה עד כה לגב רחב מצד המאמן, יאבד את המקום והקרדיט.
גם סאן מנחם צפוי לזכות בחולצת ההרכב על חשבונו של טאלב טואטחה, כאשר בצד ימין של ההגנה רז מאיר יפתח על חשבונו של ארנסט מאבוקה.
2 צפייה בגלריה
הפועל כפר סבא מול מכבי חיפה
הפועל כפר סבא מול מכבי חיפה
ג'וש כהן
(צילום: אורן אהרוני)
בכר מבין שגם בית"ר מגיעה למשחק בלחץ גדול מאוד לאחר תוצאות לא טובות וצופה משחק לחוץ. הוא הזהיר מההתקפות המהירות שלה עם צמד האקסים, אלירן עטר וירדן שועה, שכזכור עזב את הירוקים בטונים צורמים. המאמן שם דגש גם על מיכאל אוחנה ששיחק תחתיו בהפועל באר שבע.