"עלינו למחצית השנייה מהוססים. הנבחרת הסקוטית עברה לשני בלמים וזה יצר לנו בעיה מסוימת. הורדנו את הרגל מהאגרסיביות, אולי גם הדינמיות והם הרימו קצב, לכן זה נראה ככה". דור פרץ, שהיה הטוב בשחקני הנבחרת אמש (ראשון) בבלומפילד וגם כבש שער נהדר, סיפק הסבר כנה להבדל בין המחציות ב-1:1 מול סקוטלנד.
היכולת הטובה של פרץ בשני משחקי הנבחרת, דנמרק וסקוטלנד, גרמה לעניין מצד מספר מועדונים באירופה, בעיקר מאחר שבקיץ הוא יהפוך לשחקן חופשי, כשא.א.ק אתונה ו-ורדר ברמן עוקבות אחריו.
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל חוגגים
שחקני נבחרת ישראל חוגגים
יופי של שער. דור פרץ עם הבעיטה אתמול מול סקוטלנד
(צילום: עוז מועלם)
קשר מכבי תל אביב מצידו אינו מעוניין לצאת לליגה היוונית, ולכן אם יקבל הצעה מליגה שוברת שוויון, הוא יסרב לחוזה החדש שהוצע לו מצד האלופה, שנראית כרגע כפייבוריטית להשאיר אותו בחוזה מוגדל לארבע שנים.
"דור ייקח את ההחלטה שלו. הוא לפעמים שואל אותי, אני נותן לו את הדעה שלי, אבל זו החלטה שלו", הסביר המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר. "הוא היה טוב. אם הוא ימשיך לשחק בדרך הזו, כשהרבה סקאוטים ראו את המשחק הזה, אז הרבה מועדונים ירצו אותו".
פרץ פחות התעניין בזה: "הראש שלי בנבחרת כרגע, אחר כך במכבי ת"א. שמח שאני נמצא במקום הזה, כולי בתוך התהליך שאני עובר".
2 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
יישאר בסופו של דבר בצהוב? דור פרץ
(צילום: עוז מועלם)
על המשחק עצמו אמר הקשר: "בהתאם ליכולת שלנו במחצית הראשונה ציפינו לסיים בתוצאה הרבה יותר טובה. יכולים להיות מעודדים מהתיקו והיכולת במחצית הראשונה. במשחקי נבחרת ברמות האלו, במחצית שיש לנו מומנטום כזה חייבים לגמור את המשחק. לא נפלנו מהרגליים, אחרת היינו רואים פערים גם במחצית הראשונה. חשוב שיהיו עוד שחקנים שתורמים לעניין הכיבושים חוץ מערן זהבי".