ליגת העל תשוב לפעילות בשבוע הבא אחרי פגרה של שבועיים, ומינהלת הליגות פרסמה היום (חמישי) את מועדי המחזורים 16-21 שייפתחו ביום שבת ה-23 בינואר.
בשבת הבאה יתקיימו חמישה משחקים, כשבמוקד מכבי נתניה תארח את האלופה מכבי ת"א (20:45). מוקדם יותר באותו היום (15:00), הפועל ת"א האחרונה בטבלה תפתח את המחזור נגד הפועל חיפה, ותנסה לצאת לדרך חדשה אחרי ההחתמות והחיזוקים שהספיקה לעשות בחלון ההעברות.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה בסיום
שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה בסיום
משחק העונה ב-27 לינואר
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי באימון מכבי חיפה
עומר אצילי באימון מכבי חיפה
מפגש ראשון עם מכבי תל אביב כשחקן ירוק. אצילי
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
הפועל באר שבע תארח את הפועל חדרה ביום שני ה-25 בינואר, ובמינהלת פרסמו שמיקום המשחק יימסר בהמשך - רמז על החזרה לטרנר? יום למחרת ייפתח המחזור ה-17 במתכונת אמצע שבוע, ובית"ר ירושלים תארח את הפועל ת"א למפגש לוהט בטדי. ביום רביעי ה-27 בינואר מחכה לנו משחק העונה, כשמכבי ת"א תפגוש את מכבי חיפה והאקס עומר אצילי בבלומפילד למפגש סוער.
עוד משחק מעניין מצפה ב-1 לפברואר, כשמכבי ת"א תתארח אצל הפועל ב"ש, כשגם במקרה הזה עדיין לא ידוע אם האדומים יארחו בטרנר. ב-15 בפברואר במסגרת המחזור ה-20 יתקיים דרבי חיפאי, כשכזכור בפעם הקודמת נגמר בניצחון מפתיע של הפועל.
מועדי שאר המשחקים
כמו כן, פורסמו מועדים למשחקי ההשלמה. המשחק בין מ.ס אשדוד לעירוני קריית שמונה מהמחזור ה-14 שנדחה עקב מקרי קורונה באשדוד יתקיים ביום רביעי ה-17 בפברואר בשעה 19:00 בק"ש. בית"ר ירושלים תשלים באותו היום את משחקה החסר מול בני סכנין, שנדחה מהמחזור העשירי בסיבוב הראשון (דוחא, 20:00).