נבחרת ישראל כשלה במשימה לעלות לגמר פלייאוף ההעפלה לטורניר היורו הקרוב, אחרי הפסד אכזרי בפנדלים לסקוטלנד, למרות מאמץ אדיר ומשחק לא רע. כעת מתפרסם סרטון שמציג את הרגעים האחרונים בחדר ההלבשה לפני העלייה למגרש בדאבלין - והם היו מרגשים ביותר.
הקפטן ביברס נאתכו והמאמן וילי רוטנשטיינר הם הראשונים שקולם נשמע בסרטון. רוטנשטיינר מבקש מהשחקנים "להשאיר את כל מה שיש להם על המגרש", ונאתכו מבקש לעלות ולהנות כי זו ההזדמנות האחרונה של רבים מהם. ואז מגיע ערן זהבי, ןמבקש את הבמה.
1 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים
שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים
עצוב שככה זה נראה בסיום
(צילום: רויטרס)
ההדחה הגיעה בצורה אכזרית במיוחד מבחינתו של כוכב הנבחרת שהחמיץ את הפנדל הראשון של הנבחרת, שלא הצליחה למחוק את הפיגור בשאר הבעיטות. לאחר המשחק הוא סיפר כי "התפרק בבכי", ובהתכנסות לפני המשחק אפשר היה לראות עד כמה המשחק הזה היה משמעותי עבורו. הוא כינס את השחקנים ואמר בין השאר: "אתם יודעים שאני בדרך כלל לא מדבר ונמצא עם עצמי לפני משחק. אבל היום זאת הזדמנות של קריירה. אני רוצה להגיד לכם שאני לא גומר קריירה בלי לעלות לטורניר גדול".
זהבי נראה נרגש במיוחד, דיבר בקול רועד ופנה לחבריו לשעבר ממכבי תל אביב, שרן ייני ואיתן טיבי, ואמר להם: "עשינו ליגת אלופות, אפשר לעשות את זה". בהמשך פנה לרבים מהשחקנים באופן אישי. למנור סולומון הוא אמר: "לא יהיו לך הרבה הזדמנויות, זה היום שלך להראות מה אתה יודע". לניר ביטון ולשוער אופיר מרציאנו: "אתם כל שבוע מפרקים את השחקנים האלה".