מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת חצי גמר גביע המדינה מחר (חמישי, 21:00) בסמי עופר, כאשר במועדון מעריכים שהעתירה שהצהובים הגישו לביה"ד של ההתאחדות לכדורגל תידחה והמשחק יתקיים מחר כמתוכנן.
מאמן הירוקים, ברק בכר, חושש משאננות לקראת המשחק מחר ומנסה להבהיר לשחקניו שגם ללא הזרים שלה - מכבי ת"א קבוצה מאוד חזקה. בכר יהנה מחזרתו של חוסה רודריגס לסגל והוא נמצא בתמונת ההרכב.
1 צפייה בגלריה
רוקאביצה עם הכדור
רוקאביצה עם הכדור
רוקאביצה. יישאר לעונה נוספת?
(צילום: ראובן שוורץ)
גם ניקיטה רוקאביצה, שאיבד את המקום שלו ב-11 לאחרונה, נמצא חזק בתמונת ההרכב, אך החלטה סופית תתקבל לאחר האימון המסכם היום. "אנחנו צריכים לעשות הסוויץ' הזה בראש", אמר בכר לפני המחשק. "לצערי המשחק ללא אוהדים. נעשה הכל לשמח את הקהל הרב שלנו שרצה להגיע למשחק ואת הקהל מהדרום שסופג לא מעט".
בחיפה ינסו לקדם את המו"מ מול מוחמד אבו פאני, שנחוש לקבל שדרוג משמעותי לשכרו. אבו פאני, שהפך העונה לשחקן הרכב קבוע ודומיננטי, הוא אחד השחקנים עם השכר הנמוך בקבוצה ומסיים חוזה בעונה הבאה.
גם לגבי רוקאביצה קיים סימן שאלה גדול. החלוץ מתעקש לקבל חוזה לשנתיים, בעוד הירוקים מסרבים מאחר שהשחקן כבר בן 34. במידה ורוקאביצה לא יסכים לחוזה לעונה אחת, הוא צפוי לעזוב. הפועל ב"ש ובית"ר ירושלים מאוד מעוניינות בו.
פורסם לראשונה: 08:23, 19.05.21