המנהל המקצועי של הפועל ת"א, משה סיני, עדיין לא שוחח עם אחד מהבעלים, איציק ניסנוב, איתו הוא נמצא בנתק טוטאלי בימים האחרונים, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet.
בין השניים נוצרה מתיחות סביב החלטות ניהוליות ומקצועיות, בעיקר סביב שאלת שחקנים שסיימו חוזים כמו ניר לקס, עידן כהן, איאד אבו עביד ופיליפה רודריגס, שבסופו של דבר נקבע כי ימשיך ביוני ללא תמורה.
2 צפייה בגלריה
אימון הפועל תל אביב משה סיני
אימון הפועל תל אביב משה סיני
יגיע לפחות אימונים. סיני
(צילום: עוז מועלם)
המתיחות מול ניסנוב גרמה לסיני שלא להגיע לאימוני הקבוצה האחרונים ומשחק ההכנה בנס ציונה, כשייתכן כי מחר או מחרתיים הוא ישוב למתחם האימונים.
סיני הבהיר מראש כי הוא ימשיך עד לתום העונה, גם אם זה יהיה בפורמט של מינון נמוך יותר בהגעה לאימונים עם עזרה למאמן ניר קלינגר ולמשחקים בלבד.
מאחורי הקלעים קלינגר עצמו, ויתר הבעלים כמו מאיר ובועז תושב, מנסים לתווך בין הצדדים ואולי אף לקיים פגישה ביניהם עד לסוף השבוע, אולם כרגע עדיין לא נערכה שיחה.
2 צפייה בגלריה
הנתק נמשך. איציק ניסנוב
הנתק נמשך. איציק ניסנוב
הנתק נמשך. איציק ניסנוב
(צילום: ראובן שוורץ)
"הכל נשאר אותו הדבר", סיפר גורם המעורה בפרטים. "סיני בכלל לא דיבר עם ניסנוב, אבל הוא יודע שצריך להגיע לאימונים ומשחקים".
ניסנוב עצמו אמר בשיחות סגורות כי הוא ישקול כיצד לנהוג בנוגע לסיני, זאת בשל ההחלטה החד צדדית שלו להתנתק מהקבוצה, כשלמנהל המקצועי אין חוזה לעונה הבאה.
בהפועל מנסים להתרכז במשחק הליגה בשבת נגד מכבי חיפה (21:00), כשעומר דמארי חזר לאימונים, אולם המתיחה בשריר ברגלו לא תאפשר לו לפתוח ולכן החלוץ הניגרי המאכזב שמציג יכולת ירודה במיוחד מאז הגעתו, מייקל אולהה, יעלה במקומו ב-11. את מקומו של סטפן ספירובסקי שעזב צפוי לתפוס עמנואל בואטנג.