בעלי הפועל תל אביב התערבו בהחלטת הצוות המקצועי וקבעו כי לבאן קוטליה וארמנדו קופר יישארו בקבוצה לפחות עד ינואר. בשבוע שעבר החליטו בצוות המקצועי להיפרד מיידית משני הזרים המאכזבים, אך בהנהלה הבהירו להם שבשלב זה אין אלטרנטיבות בחלק הקדמי ולכן המהלך לא ייצא לפועל.
ב-0:0 אתמול (שבת) מול מכבי נתניה, קוטליה כבר פתח בהרכב. קופר מנגד לא נכלל בסגל מטעמים מקצועיים. בכל מקרה, בינואר האדומים ינסו להתחזק בשני זרים בחלק הקדמי, כך שסיכוייהם להישאר נותרו נמוכים מאוד.
3 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
במועדון המומים מהיכולת החלשה של הקבוצה, שהשיגה שש נקודות בשמונה משחקים וכבשה שלושה שערים בלבד מתחילת העונה, אחד מהם בפנדל. אתמול הם גם סגרו משחק רביעי ברציפות ללא שער.
במכבי חיפה הבהירו כי עומרי אלטמן לא על הפרק מבחינתם, אך מאחורי הקלעים ישנה מתיחות בין הקפטן להנהלה מאחר שהוא מסרב לקצץ בשכרו. "יש לי דברים שלי עם המועדון", הודה אלטמן בסיום. "אין לי הסבר למה אנחנו לא כובשים ולא מנצלים את המצבים שלנו. ברגע שנתחבר הכל יעבוד".
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר. תקופה קשה
(צילום: עוז מועלם)
קלינגר סיכם: "קשה לנתח משחק כזה בצורה מפוכחת, זה בהחלט משחק שהיו לנו שוב את ההזדמנויות שלנו. אנחנו מודעים לגמרי ליכולת הפחות טובה בחלק הקדמי. הקבוצה תצטרך לגרד כמה שיותר נקודות עד לחלון ההעברות ולהביא שחקני הכרעה". בכל מקרה, מעמדו של ניר קלינגר לא על הפרק.

אלמוג כהן: "לא הרווחנו נקודה, אלא הפסדנו שתיים"

במכבי נתניה חשים פספוס גדול אחרי התיקו אתמול. בקבוצה הרגישו שהם שווים יותר מתיקו אך לא הצליחו להכריע את המשחק.
"מבחינתנו זה משחק מאכזב באנו לנצח מהשנייה הראשונה, ראו רק קבוצה אחת שבאה לנצח במשחק הזה", אמר אלמוג כהן בסיום. "ניסינו עד הדקה האחרונה לתקוף עם חילופים מאוד התקפיים. ראו את האכזבה של ההפסד של שתי הנקודות האלה. אני לא יכול להגיד שהרווחנו נקודה, אלא הפסדנו שתיים".
3 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
"בטוח במיליון אחוז שהשנה אכבוש שערים". אלמוג כהן
(צילום: עוז מועלם)
משחק שני ברציפות ששחקן היריבה עוצר כדור של כהן מקו השער ועל כך הקפטן אמר: "יש לי חוסר מזל אבל אני בטוח במיליון אחוז שהשנה אכבוש שערים". בנתניה מקווים לחזור למסלול הניצחונות ובקבוצה מבינים שהם מאבדים גובה בצמרת במשחקים האחרונים, בטח לאחר הפתיחה החזקה.