נטע לביא קיבל בימים האחרונים הצעה לחתום בצסק"א מוסקבה, אך מכבי חיפה סירבה להעבירו בשל אי רצונם לוותר על אחד השחקנים הטובים ביותר שלהם בסיבוב הראשון, אותו סיימו ביתרון שמונה נקודות בראש הטבלה.
הירוקים הודיעו כי המועדון הרוסי ביקש להעביר את קפטן הירוקים בהשאלה עד סיום העונה עם אופציית רכישה בסיומה, אך בעקבות הרצון להיאבק על כל התארים העונה, הוחלט שלא להיענות לה.
1 צפייה בגלריה
נטע לביא מול עלי מוחמד
נטע לביא מול עלי מוחמד
לביא. הצעה מחמיאה
(צילום: עוז מועלם)
"המועדון השיב בשלילה להצעה, תוך הסבר כי בפניו עומדות משימות חשובות להמשך העונה", לשון ההודעה של מכבי חיפה. כזכור, בעבר שיחק בענקית הרוסית בתפקיד דומה לזה של לביא במרכז המגרש ביברס נאתכו. בכמה ממשחקי נבחרת ישראל האחרונים לביא אף עלה מהספסל במקומו של נאתכו.
כעת נותר לראות האם העניין של צסק"א בשחקן יימשך גם לאחר העונה הנוכחית, בהנחה שמכבי חיפה אכן לא תשנה את עמדתה במהלך חלון ההעברות של ינואר. צסק"א זכתה ב-13 אליפויות רוסיה בעבר, האחרונה שבהן ב-2015/16. היא גם זכתה פעם אחת בליגה האירופית, בעונת 2004/05.
ובעניין אחר: נציגי המועדון השלימו בימים האחרונים חלוקת שי ומכתב הוקרה ותמיכה לבעלי המנויים של עונת 2019/20 מעל גיל 70 אשר מתגוררים מחוץ לחיפה.