הפועל באר שבע הודיעה כי יו"ר המועדון, איתי בן זאב, עזב את תפקידו לפני הזמן המיועד לפינוי מקומו, עקב פתיחת חלון ההעברות. בן זאב הסביר את העזיבה בכך שלחלון הנוכחי יש השפעה על העונה הבאה, שבה לא יכהן בתפקיד, וכי הוא לא רוצה לקחת החלטות אסטרטגיות לתקופה שבה לא יהיה נוכח.
"אני רוצה להודות לאלונה ברקת על האמון שנתנה בי בתקופה שמילאתי את תפקידי כיו"ר המועדון. נכנסתי בתקופה מאתגרת במיוחד בלב משבר הקורונה. זו תקופה שמאופיינת באי-ודאות גדולה ואני שמח שפעלנו במהירות וביעילות על מנת לשמור על עוצמתו של המועדון גם בתקופה זו",
2 צפייה בגלריה
איתי בן זאב
איתי בן זאב
איתי בן זאב
(צילום: נמרוד גליקמן)
אמר בן זאב.

2 צפייה בגלריה
אסי רחמים לפני המשחק מול הפועל ב"ש
אסי רחמים לפני המשחק מול הפועל ב"ש
ימשיך להיות בפרונט. רחמים
(צילום: אורן אהרוני)
יש לזכור כי בן זאב הגיע להפועל באר שבע במטרה אחת ברורה: להקים דירקטוריון שיורכב מבעלי ממון שישקיעו כספים בקבוצה, והוא יעמוד בראש אותו דירקטוריון. אולם, כבר לאחר תקופה קצרה הצהיר שהוא לא מתכוון להקים את אותו דירקטוריון, והוא ישמש בפועל כיו"ר, וינהל את המועדון לצידו של המנכ"ל אסי רחמים, כשבאותה עת גם עו"ד יצחק אונגר היה חלק מהנהלת המועדון.
אונגר סיים את תפקידו כבר בקיץ, ובפועל אסי רחמים ניהל את המועדון כשההחלטות החשובות באמת התקבלו בשיתוף פעולה עם אלונה ברקת, שעדיין נחשבת לבעלים של המועדון. עזיבתו של בן זאב לא תשפיע באופן מעשי על התנהלות המועדון, כשרחמים עדיין יהיה בפרונט ויקבל את ההחלטות היום יומיות, בעוד ההחלטות האסטרטגיות יתקבלו על ידי ברקת.
כבר כעת ברור שרחמים, שכמו בן זאב בזמנו טען שהוא נשאר בהפועל באר שבע לתקופה של שנה, לא יעזוב בתום העונה הנוכחית ויישאר במועדון לתקופה בלתי מוגבלת. אלונה ברקת מסרה לאחר ההודעה: "איתי לקח את התפקיד המורכב הזה בשיאו של משבר עולמי כלכלי ורפואי, דבר המעיד על עוצמתו כמנהל. הוא הביא עמו הרבה הבנה ניהולית, עסקית ויזמית ופעל במהירות ובנחישות לטובת ייצובו של המועדון בתקופה זו. הוא הצליח בתקופה קצרה לרתום את כלל הגורמים לטובת מטרה משותפת אחת והיא שמירה על באר שבע כמועדון חזק ומוביל. אני מעריכה את תרומתו מאוד ומודה לו מכל הלב".