שישה ימים לפני המשחק הגורלי של נבחרת ישראל בגלזגו בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו מול סקוטלנד, המאמן וילי רוטנשטיינר פרסם הבוקר (שישי) את הסגל.
טאלב טואטחה ודור פרץ נמצאו חיוביים לקורונה ולא זומנו. דן גלזר ערך בדיקה שהתוצאות שלה לא היו חד משמעיות ולכן יזדקק לבדיקה נוספת. אם היא תהיה שלילית, הוא יצורף לסגל. ברשימה של האוסטרי נמצאים גם דן ביטון ומוחמד אבו פאני שקיבלו זימוני בכורה.
מאמן הנבחרת ווילי רוטשטיינר ערך מסיבת עיתונאים בה אמר: "אני מקווה שתהיה הכנה טובה למרות עצירת הליגה, דבר שאני לא יכול להביע עליו את דעתי. אנחנו מאוד מרוכזים לקראת המשחק בסקוטלנד וכרגע חושבים רק עליו ולא על הגמר. יש לנו יכולת לנצח בגלזגו".
3 צפייה בגלריה
טאלב טואטחה בפעולה
טאלב טואטחה בפעולה
מחוץ לסגל. טואטחה
(צילום: עוז מועלם)
על הסגל שזימן אמר האוסטרי: "הזימון של אבו פאני נכון, יש לו איכויות רבות והוא יעזור לנו. יש לנו שחקנים טובים מאוד למרות שטאלב טואטחה ודור פרץ לא ישחקו. יש מחליפים מספיק טובים כמו סאן מנחם ואייל גולסה שהזמנתי. אני שזה יספיק לנו. יש לנו חלוצים טובים ובראשם ערן זהבי, הוא עשה החלטה טובה כשהחליט לחתום בפ.ס.וו איינדהובן".
הסגל המלא: שוערים: אופיר מרציאנו, אריאל הרוש, איתמר ניצן.
הגנה: שרן ייני, איתן טיבי, עופרי ארד, אלי דסה, חאתם עבד אלחמיד, ג'ואל אבו חנא, אוראל דגני, סאן מנחם, לואי טאהא, ניר ביטון.
קישור: אייל גולסה, מנור סולומון, עילאי אלמקייס, מוחמד אבו פאני, ביברס נאתכו, נטע לביא, דן ביטון.
התקפה: ערן זהבי, מונס דאבור, שון וייסמן, דיא סבע.

"רוטנשטיינר עשה טעות כשתקף את ההתאחדות"

מתיחות בין גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל למאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר, שסיפק ראיון בלעדי במוסף הסוכות של "ידיעות אחרונות" ושחלקים ממנו פורסמו כבר אתמול (חמישי).
"נפגעתי, אני פגוע מאוד מההתנהלות סביבי. התהליך לא היה נכון. הוא לא נעשה בסגנון מקצועי. אם אתה מביא אותי בכדי לעשות פה תכנית ארוכת טווח ואתה מכבד את האיש שבחרת, אתה לא יכול לעשות דיון ציבורי, דיון שהמוניטין שלי נפגע בעקבותיו. זה לא היה הגון. למה מייצרים דיון ציבורי לגבי השכר שלי?", תקף האוסטרי בראיון.
3 צפייה בגלריה
תמונה של וילי רוטנשטיינר
תמונה של וילי רוטנשטיינר
זעם בהתאחדות. וילי רוטנשטיינר
(צילום: ראובן שוורץ)
גורמים בהתאחדות קראו תחילה לזמן את רוטנשטיינר לשיחת נזיפה בשל דבריו ובעיקר בשל העיתוי הרגיש. "רוטנשטיינר עשה טעות גדולה כשבחר מטעמים אסטרטגיים לתקוף את ההתאחדות, לא עושים דברים כאלו שישה ימים לפני המשחק הכי חשוב של הנבחרת ב-20 השנה האחרונות, יש פה חוסר אחריות מצידו", אמר גורם בכיר בהתאחדות.
על היו"ר אורן חסון היה לחץ גדול לזמן את רוטנשטיינר לשיחת הבהרה, אולם נראה כי במקרה שלו הוא מעדיף להמתין עד אחרי סבב שלושת המשחקים הקרובים (סקוטלנד בפלייאוף היורו, צ'כיה וסלובקיה בליגת האומות), על מנת לא להסיט את הפוקוס מהכנות מקצועיות נטו.
3 צפייה בגלריה
אורן חסון
אורן חסון
אורן חסון
(צילום: אורן אהרוני)
הראיון המלא והבלעדי, היום במוסף החג של "ידיעות אחרונות"
פורסם לראשונה: 07:25, 02.10.20