מכבי חיפה תפגוש הערב (21:00) את מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, והירוקים מבינים שהם מרחק 90 דקות מצעד משמעותי לעבר הדאבל. בחיפה יודעים שיש להם צ'אנס אדיר להעפיל לגמר לאור מצבה של היריבה, שתגיע ללא רוב הזרים שלה שנטשו את הארץ, וכן ללא כמה שחקנים ישראלים משמעותיים שנפצעו וגמרו את העונה.
בחיפה לא אהבו את התנהלות הצהובים ועורך דינם מורן מאירי בבית הדין, שניסו לדחות את ההתמודדות לאור המצב.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
אצילי. בחיפה מצפים להופעה גדולה שלו
(צילום: עוז מועלם)
בנוגע למשחק הערב אמרו בחיפה: "מכבי ת"א קבוצה מסוכנת בכל הרכב. זה משחק גביע, משחק אחד וקבוצות מליגות נמוכות מדיחות קבוצות מליגות ראשונות, כך שאנחנו צריכים להגיע בשיא המוכנות, הדריכות והטירוף כדי לנצח ולעלות לגמר".
ברק בכר ניסה כל מיני מערכים באימונים במהלך השבוע האחרון. המאמן ייהנה מסגל מלא כאשר חוסה רודריגס נמצא בתמונת ההרכב אחרי שסיים לרצות את עונשו בעקבות צהובים. המאמן נוטה להמשיך במערך הכולל שני קשרים אחוריים, כאשר הוא בונה על החיסרון של מכבי ת"א באגפים והמהירות של עומר אצילי, צ'ארון שרי ודולב חזיזה, שיעשו את ההבדל. ניקיטה רוקאביצה עשוי לשוב להרכב על חשבונו של דוניו.
2 צפייה בגלריה
בכר
בכר
בכר
(צילום: עוז מועלם)
הצוות המנטלי של המועדון עבד לא מעט במהלך הימים האחרונים עם השחקנים במטרה להביא אותם לרמת מוכנות גבוהה. בחיפה חוששים משאננות לקראת המשחק הערב והצוות בראשות איתן עזריה הבהיר לשחקנים שקל זה לא הולך להיות.