רכש נוסף למכבי ת"א: אוסאמה חלאיילה בן ה-23, חלוץ בני סכנין בעונות האחרונות מצטרך לקבוצה. כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, עסקת העברתו למחזיקת הגביע נסגרה והוא חתם לשלוש שנים במועדון עם אופציה לאחת נוספת. מכבי תשלם כ-600 אלף דולר לסכנין עבור השחקן.
מנכ"לית המועדון שרון תמם אמרה לאתר הרשמי: "מכבי ת"א שמחה לצרף אל שורותיה את אוסאמה חלאיילה, חלוץ צעיר שהוכיח את הכישרון שטמון בו ואנו בטוחים שיבוא לידי ביטוי בחלק ההתקפי של הקבוצה. כולנו במכבי בטוחים כי אוסאמה יעזור לנו להשיג את המטרות שלנו וימשיך במקביל להתפתח גם ברמה האישית. אנו מקבלים את אוסאמה בחום ומאחלים לו בהצלחה".
5 צפייה בגלריה
חלאיילה מוצג במכבי ת"א
חלאיילה מוצג במכבי ת"א
חלאיילה והמדים הצהובים
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
5 צפייה בגלריה
חלאילה חוגג
חלאילה חוגג
חלאילה חוגג בעונה האחרונה בבני סכנין
(צילום: ראובן שוורץ)
מאמן הקבוצה, פטריק ואן לוון, הוסיף: ״אנחנו שמחים ששחקן מוכשר כמו אוסאמה, שעשה התקדמות מרשימה בשנים האחרונות, מצטרף למכבי תל אביב. כמועדון אנחנו צריכים לפתח כישרונות כאלה ובמקביל להמשיך ולאתר שחקנים בישראל שיכולים לחזק את הקבוצה".
חלאיילה סיכם: "מכבי תל אביב הוא מועדון שכל שחקן שואף לשחק בו ומבחינתי זה ציון דרך חשוב מאוד בקריירה שלי. אני שמח שניתנה לי האפשרות להצטרף למועדון מוביל בכדורגל הישראלי ועכשיו אעבוד קשה כדי להצדיק את האמון שניתן בי. מחכה כבר ללבוש את החולצה הצהובה, לפגוש את החברים בקבוצה ואעשה הכל כדי לשמח את האוהדים של מכבי".
5 צפייה בגלריה
ואן לוון
ואן לוון
ממשיך לחזק את הסגל. ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
אביו של החלוץ, מיימון חלאיילה, אמר הערב ל-ynet: "העסקה מצוינת לכל הצדדים. גם לסכנין, גם למכבי ת"א וגם לאוסמאה שחלם להיות חלק ממועדון מכובד וגדול כל כך. הלכתי אחרי החלום וההחלטה של הבן שלי וויתרתי על אחוזים מהכרטיס שלו למען ההצלחה שלו. אני מאמין שמכבי תהפוך אותו לשחקן עוד יותר טוב וזאת תהיה המקפצה הגדולה שלו להמשך דרכו המקצועית. מודה לכל העוסקים במלאכה ומעכשיו חובת ההוכחה היא על אוסמאה". התשלום על חלאיילה הוא בסכום ההעברה הגבוה ביותר שמכבי ת"א תשלם מאז עידן מגבלת הפייר-פליי, וסכנין גם תהנה מ-25 אחוזים ממכירה עתידית של החלוץ.
מוקדם יותר היום, לפני חגיגת החתימה, כתובות נאצה גזעניות נגד החתמתו של חלאיילה רוססו (רביעי) מחוץ למתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום. חשודים במעשה טרם נתפסו.
5 צפייה בגלריה
כתובות נגד אוסאמה חלאיילה
כתובות נגד אוסאמה חלאיילה
הגרפיטי נגד החתמת חלאיילה
(צילום: עוז מועלם)
ממכבי ת"א נמסר: "בשעות הצהריים נמחקה כתובת נאצה שרוססה על קיר בסמוך למתחם האימונים בקריית שלום. מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מגנה בכל תוקף כל אקט של אלימות וגזענות לרבות התנהגות ונדליסטית שפלה מסוג זה, ללא קשר לזהות אותו אחד שבחר להשחית את הקיר עם דעות חשוכות שאינן מייצגות את המועדון ואת קהל האוהדים הגדול שלנו. אנו מודעים לעובדה כי ישנם גורמים אינטרסנטים המעוניינים לפגוע בתדמית המועדון ולא ניתן לזה יד. דת, גזע ולאום מעולם ולעולם לא יהיו קריטריון להחתמת שחקנים במכבי ת"א".

דמי השבחה של 1.1 מיליון שקל שולמו על נחמיאס

אחרי שבלם עירוני קריית שמונה עידן נחמיאס חתם בקבוצה, נודע כי מכבי שילמה עליו 1.1 מיליון שקלים כדמי השבחה, על פי הסכם מול איזי שירצקי. נחמיאס ירוויח 130 אלף דולר לעונה וישתתף היום באימון פתיחת העונה של הצהובים.
5 צפייה בגלריה
עידן נחמיאס
עידן נחמיאס
עידן נחמיאס
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
במכבי עוד מנהלים מגעים מול איתן טיבי שעשוי לעזוב, כשבקבוצה אופטימיים לגבי הישארותו של השוער דניאל טננבאום.
פורסם לראשונה: 06:54, 22.06.21