שביעות רצון בהפועל באר שבע מהתיקו 1:1 אמש (ג') נגד מכבי חיפה. בבירת הנגב מרוצים מכך שהצליחו לעצור את הדהירה של הירוקים, שעד ההתמודדות השיגו שמונה ניצחונות ליגה רצופים. עם קצת יותר ריכוז ומזל יכלו האדומים לנצח לאחר שעלו ליתרון משער של תומר יוספי בשלהי המחצית הראשונה, אך במחצית השנייה התמקדה הקבוצה בהגנה ומיעטה לצאת להתקפות. השער העצמי של לואי טהא למעשה עשה צדק.
כוכב הקבוצה, ז'וזואה, ידע עוד לפני המשחק שאם יספוג כרטיס צהוב יהיה זה הצהוב החמישי שלו העונה, מה שיוביל להרחקתו מהמשחק השני שתקיים הקבוצה לאחר המשחק אתמול ובמקרה כזה, לפי לוח המשחקים המתוכנן, הוא היה אמור להחמיץ את משחק הגביע החשוב נגד מכבי תל אביב. אתמול הוא אכן ספג כרטיס צהוב ולאחר מספר דקות ספג גם את הצהוב השני שהוביל להרחקתו בכרטיס אדום, בפעם הראשונה מאז הצטרף לבאר שבע לפני למעלה משנה.
3 צפייה בגלריה
ז'וזואה אחרי ההרחקה
ז'וזואה אחרי ההרחקה
ז'וזואה אחרי ההרחקה
(צילום: עוז מועלם)
מבחינה רשמית, במועדון שללו את האפשרות שהצהוב השני שספג בכוונה כדי להחמיץ את משחק הליגה המתוכנן נגד חדרה ולא את משחק הגביע נגד האלופה. בכל מקרה, השבתת הליגה עליה הוחלט אמש בשל הידוק ההגבלות בסגר השלישי תגרום לכך שכלל לא ברור מאיזה משחק ייעדר הקשר. ברור שבאר שבע מקווה שהליגה תחזור לפעילות לפני מפעל הגביע, ושהפורטוגלי יוכל ליטול חלק במשחק הראשון בדרך להגנה על התואר של מחזיקת הגביע.

מחכים לחזרה לטוטו-טרנר

הפסקת המשחקים תגרום לבאר שבע סוף סוף להיפרד מביתה הזמני, אצטדיון טדי, שכן בעוד כשבוע טוטו-טרנר כבר אמור להיות כשיר לאירוח למשחקים ללא קהל. זאת, לאחר שהסתיים השלב הראשון בשיפוץ הגג והקבוצה תחזור לראשונה העונה לארח בביתה. לפי התכנון המקורי, משחק הליגה נגד הפועל חדרה, שתוכנן לשבת הקרובה, היה אמור להיות האחרון בו תיאלץ הקבוצה לנדוד לירושלים.
3 צפייה בגלריה
אצטדיון טוטו-טרנר
אצטדיון טוטו-טרנר
אצטדיון טוטו-טרנר
(צילום: רויטרס)
בבאר שבע מקווים שהשער שכבש אמש תומר יוספי יפתח עבורו דף חדש לאחר תקופה לא פשוטה שעברה על השחקן. בצוות המקצועי מאוד לא אהבו מספר מהלכים שביצע יוספי לאחרונה על כר הדשא. אתמול הוא פתח בהרכב, היה נייד מאוד ואף כבש את שערו הראשון העונה.
יוספי הצעיר (21) נחשב לשחקן שאמור להיות אחד המובילים בקבוצה בעונות הבאות מבחינה מקצועית ומנהיגותית, ובמועדון מקווים שיצליח להתמיד ביכולתו הטובה לאורך זמן. יוספי אמר בסיום: "התחלנו את המשחק פחות טוב. היינו מבולגנים באמצע. ככל שהמשחק התקדם היינו יותר נוכחים ואגרסיביים. חבל שלא לקחנו את שלוש הנקודות כי באמת עמדנו טוב, אבל אנחנו עם הפנים קדימה בתקווה שיהיה משחק בשבת".
3 צפייה בגלריה
תומר יוספי
תומר יוספי
תומר יוספי (משמאל). עבר תקופה לא פשוטה
(צילום: עוז מועלם)
בסיום המשחק אתמול התלונן לואי טהא על רגישות בשריר והוא אמור לקבל מנוחה בימים הקרובים. בקבוצה מקווים שעד חזרת המשחקים יוכלו הפצועים להחלים. מדובר באנתוני וארן, סינטיהו סלליך, מרואן קבהא, עמית ביטון וגל לוי.
עד אתמול טען המאמן יוסי אבוקסיס שהוא לא כל כך מאמין בקונספט של צירוף שחקנים בחלון ההעברות של חודש ינואר, אך אתמול לאחר המשחק הוא התבטא אחרת, וטען שלא מן הנמנע שיצורפו שחקנים לחיזוק הסגל הקיים. בכל מקרה, לא נראה שבאר שבע תחרוג ממסגרת שכר השחקנים שקיים בסגל, מה שאומר שלא יצורפו ליגיונרים בכירים שעלות שכרם גבוהה מאוד. הבלם שיר צדק חזר אתמול לסגל, אך עשוי לעזוב אם תתקבל עבורו הצעה מקבוצה בליגת העל שתבטיח ששכרו לא ייפגע.