הפועל באר שבע ממשיכה להתחזק. הקבוצה של רוני לוי צירפה היום (חמישי) את רועי גורדנה בחוזה לשנתיים. גורדנה חוזר לקדנציה שנייה במועדון אחרי שלבש את מדי באר שבע בין 2014 ל-2017.
גורדנה סיים את הקדנציה הקודמת בטונים די צורמים והוא חש בזמנו פגוע מאוד. לאחרונה הוא קיים מספר שיחות פיוס עם הבעלים אלונה ברקת והשניים יישרו את ההדורים. הוא הרכש השלישי שהצטרף הקיץ לקבוצה, כשקדמו לו איאד אבו עביד מהפועל תל אביב ואביב סולומון מהפועל כפר סבא.
2 צפייה בגלריה
רועי גורדנה, איתי שכטר
רועי גורדנה, איתי שכטר
עוד חיזוק לסגל. גורדנה
(צילום: ראובן שוורץ)
אתמול הודיעה הקבוצה רשמית על פרידה ממרסלו מלי, עליו לא מומשה האופציה, אנתוני וארן, עמית ביטון ושוער המשנה רז רחמים. בבאר שבע קיוו לראות את המגן השמאלי שון גולדברג ממשיך לעונה נוספת, אך היום הוא חתם במכבי חיפה ויעזוב אחרי שנתיים.
לבאר שבע שלושה זרים חתומים לעונה הבאה כשבמועדון מעדיפים להיפרד מהם: ז'וזואה, בשל בעיות התנהגותיות, וכן פארליי רוסה וג'ונתן אגודלו.
"אני שמח מאוד לחזור לקבוצה", אמר גורדנה לאחר החתימה על החוזה. "זכיתי לכבוש את השער האחרון של הקבוצה באצטדיון וסרמיל והספקתי לשחק מעט כשחקן הקבוצה באצטדיון טרנר. אני מתרגש לחזור ולשחק שוב בפניכם, האוהדים האדומים. אתן הכול על מנת שיחד נחגוג כמה שיותר בעונה הקרובה".
2 צפייה בגלריה
רועי גורדנה
רועי גורדנה
רועי גורדנה
(צילום: הפועל באר שבע)
הבעלים אלונה ברקת: "אני שמחה לראות שוב את רועי במדי הקבוצה שלנו. רועי, שהיה מחובר מאד לעיר ולאוהדים מצטרף לסגל שנבנה פה הקיץ ואני בטוחה שיסייע לנו רבות".