גל אלברמן ישמש כמנהל הספורטיבי של מכבי חיפה. האלופה הודיעה שכדורגלן העבר של המועדון ונבחרת ישראל, אשר עבד לאחרונה כסקאוט, יעמוד החל מעתה בראש הצוות המקצועי.
ממכבי חיפה נמסר: "תחומי האחריות של אלברמן יהיו בניית אסטרטגיה מקצועית ארוכת טווח, בניית הסגל בצמוד למאמן הקבוצה, ניהול מערך הסקאוטינג והאנליזה, מעקב אחר מושאלים, שילוב שחקני האקדמיה בסגל הקבוצה הבוגרת וניהול טכנולוגי מקצועי. בנוסף, בימים אלה עמל אלברמן על פרויקט קבוצת פיתוח, בה יוכלו שחקניו הצעירים של המועדון לצבור ניסיון ודקות משחק".
3 צפייה בגלריה
גל אלברמן מכבי חיפה
גל אלברמן מכבי חיפה
תפקיד חדש. אלברמן
(צילום: נחום סגל)
הנשיא יעקב שחר התייחס למינוי: "אהבתי את גל כשחקן והערכתי מאד את עבודתו כחלק מהצוות המקצועי בשנתיים האחרונות. גל מביא לכל תפקיד אותו הוא מבצע במגרש ומחוצה לו, אישיות נהדרת, מקצועיות ויכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא ואפקטיבי עם כל הגורמים במועדון. אני מאחל לנו ולגל הצלחה גדולה".
אלברמן עצמו אמר אמר: "מודה לראשי מועדון הכדורגל מכבי חיפה על ההזדמנות האדירה והמאתגרת להתמנות למנהל הספורטיבי של המועדון. לפני כשנתיים יצאנו יחדיו לדרך משותפת, בתחילתה שימשתי כעוזר מאמן ולאחריה כראש מערך הסקאוטינג במועדון. כולי תקווה ואמונה ששיתוף הפעולה יניב תוצאות והצלחות מרובות בזירה המקומית והאירופית בשנים הבאות".
3 צפייה בגלריה
אלברמן במדים הירוקים בימיו כשחקן
אלברמן במדים הירוקים בימיו כשחקן
אלברמן במדים הירוקים בימיו כשחקן
(צילום: עוז מועלם)
גם גיא צרפתי ימשיך בצוות המקצועי גם לעונה הבאה. עוזר המאמן של ברק בכר, שהיה מבוקש על ידי כמה קבוצות בליגת העל לתפקיד מאמן ראשי, סיכם במועדון לעונה נוספת. צרפתי אמר: "אני שמח להמשיך במכבי חיפה. התחלנו דרך מרגשת ביחד. מועדון עם אנשים אלגנטיים ועוצמתיים, מאמן מדהים, צוות נפלא וקהל אדיר. מחכה כבר לחזור לדשא כדי להמשיך בדרך המרגשת הזו".
הקבוצה החתימה בהמשך היום את שון גולדברג על חוזה לשנתיים. המגן השמאלי בן ה-26 חתם במועדון אחרי שנתיים בהפועל באר שבע וישתף שוב פעולה עם המאמן ברק בכר. "שמח להגיע למועדון גדול כמו מכבי חיפה", אמר המגן אחרי החתימה.
3 צפייה בגלריה
כנען וגולדברג
כנען וגולדברג
שון גולדברג
(צילום: אבי רוקח)