אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית שלחה היום (שני) לנציגיו של דור מיכה את החוזה, וכעת כל מה שנותר הוא לעבור על הפרטים האחרונים לקראת החתימה הרשמית של קשר מכבי תל אביב בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
כמו במקרה עומר אצילי שעבר לאפואל ניקוסיה, קפטן מכבי ת"א בעבר ישוחרר ללא תמורה לקבוצתו החדשה בקפריסין, ומכבי תשלים את שכרו המוערך בכ-250-300 אלף יורו. המו"מ בין הצדדים החל לאחרונה ונראה שמיכה בדרך לחתימה באנורתוזיס.
1 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
דור מיכה
(צילום: ראובן שוורץ)
הקשר בן ה-28 שוחרר ממכבי תל אביב בשל מעורבותו בפרשת "הכדורגלנים והקטינות", יחד עם עומר אצילי, שלאחרונה חתם באפואל ניקוסיה בה משחק גם בן שהר. מיכה צפוי להיות הישראלי השלישי בליגה הקפריסאית.
בעונה שעברה כבש מיכה שלושה שערים בליגת העל ובישל פעם אחת ב-28 משחקים, כאשר בחלק גדול מהפלייאוף העליון הוא לא שיחק בגלל מעורבותו בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". הקשר שיחק בכל הקריירה שלו במכבי ת"א וזכה איתה בחמש אליפויות.
אנורתוזיס סיימה בעונה שעברה במקום השני בליגה המקומית, ותשחק העונה בסיבוב השלישי של הליגה האירופית. היא זכתה ב-13 אליפויות בליגה הקפריסאית, האחרונה בשנת 2008. את הקבוצה מאמן הגיאורגי טימורי קצבאיה.
פורסם לראשונה: 09:33, 31.08.20