דור מיכה ועומר אצילי מבוקשים בקבוצות הגדולות בקפריסין. את מיכה אנורתוזיס פמגוסטה מעוניינת לצרף מיידית, ומחכה לראות כיצד הסאגה שלו מול מכבי תל אביב תסתיים. באצילי מעוניינות אפואל ואומוניה ניקוסיה, אך הוא מעדיף בשלב זה לראות אם יקבל הצעות מבית"ר ירושלים ומכבי חיפה, ובמידה שלא יסכים לצאת לחו"ל.
מכבי ת"א אישרה הבוקר לראשונה כי היא תשחרר באופן רשמי את אצילי ומיכה רק לאחר שהפרקליטות תפרסם את החלטתה בנושא של השניים, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
4 צפייה בגלריה
אצילי ומיכה
אצילי ומיכה
מבוקשים
(צילום: עוז מועלם)
כשבוע אחרי ההודעה מטעם סוכנם של השניים, רונן קצב, שהתבססה על שיחה בינו לבין ג'ק אנגלידיס שהבהיר לו כי השניים ישוחררו, במכבי עדיין לא הוציאו הודעה. מבחינת מכבי השניים עדיין לא קיבלו הודעת שחרור, זאת למרות שמתנהלות שיחות לא פורמליות בנוגע לשכר השניים ושחרורם ללא תמורה. "רק אחרי החלטת הפרקליטות נגיב בנוגע למיכה ואצילי ונעדכן לגבי עתידם", הבהירו גורמים במכבי.
בתקשורת היוונית נטען אמש כי יורגוס דוניס כבר חתם על החוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, חוזה שכבר נשלח לאנגלידיס בקנדה. דוניס אמור לנחות היום בארץ, אולם במכבי טענו אמש כי ייתכן שההגעה שלו תדחה. בקבוצה הבהירו במהלך השיחות עם היווני כי יהיה לו תקציב להבאת ארבעה או חמישה שחקנים משמעותיים. עלות כל הצוות שלו יחד עם שכרו נאמדת במיליון אירו.
4 צפייה בגלריה
אנגלידיס. לא ממהר
אנגלידיס. לא ממהר
אנגלידיס. לא ממהר
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
דוניס. מכבי בבעיה איתו
(צילום: AP)
גם אם יגיע בקרוב לישראל, היווני ככל הנראה לא יוכל לאמן את הצהובים בעקבות ענייני הבידוד. על פי ההנחיות כרגע של המינהלת, לזרים שנחתו מחו"ל מותר להגיע ברכב פרטי למתחם האימונים, אך הם צריכים להיות במקום לבד, לכן דוניס לא יוכל לאמן בפועל את שחקניו, אלא אם כן יקבל החרגה מיוחדת.
מכבי התקרבה מאוד לזכות בתואר הראשון של עונת המשחקים, אחרי שניצחה במשחק הראשון במסגרת אלוף האלופים 0:2 את הפועל באר-שבע בטדי, והיא צפויה להשלים את המשימה בחמישי בבלומפילד. מי שלא שיחקו היו איתי שכטר, שצריך לסיים את תקופת הבידוד שלו וטל בן חיים שהמטרה לשלבו בהדרגתיות.
4 צפייה בגלריה
מכבי ת"א
מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
"ניסינו לשחק כדורגל ואת הקומבינציות שהתאמנו עליהן לפני פתיחת העונה", אמר פטריק ואן לוון, שהכין את הקבוצה לקראת המשחקים הקרובים. "אני שבע רצון מכל מי שעלה לשחק ונתן 100 אחוז. חלק מהצעירים ערכו את הבכורה. נפלא למשפחת גלזר ששני הילדים שלה היו על המגרש".
ניק בלקמן, שכבש את שני השערים, סיכם: "זה טוב לביטחון, שמח שלקחנו את המידע מהמאמן החדש. אני מרגיש מבוגר יותר משאר השחקנים. כל פעם מגיעים צעירים שיש להם יכולות מצוינות. למכבי יש תשתית מצוינת".
פורסם לראשונה: 07:26, 09.08.20