לאחר הפסקה ארוכה בעקבות מגיפת הקורונה שפקדה את הקבוצה, תפגוש מחר (חמישי, 20:15) בית"ר ירושלים את מכבי נתניה למשחק. זה יהיה הראשון מבין שלושה משחקים תוך שמונה ימים של הקבוצה (בשבוע הבא מכבי חיפה בבית ולאחר מכן בני סכנין בחוץ).
עוד לפני כן, נרשם מקרה די ביזארי. בית"ר ניהלה מו"מ עם בלם נבחרת זמביה, דומיניק צ'אנדה, אבל כששמו דלף לתקשורת - הצהירה הקבוצה כי היא יורדת ממנו. בהודעת המועדון נאמר: "בימים האחרונים ניהל מועדון בית"ר ירושלים משא ומתן לגבי בלם נבחרת זמביה, דומיניק צ'אנדה, והגיע עימו לסיכום. לצערנו הרב, ולמרות שהיה סיכום בין הצדדים, שמו של השחקן דלף עוד לפני ההכרזה הרשמית של הקבוצה. אנו רואים זאת בחומרה רבה וכהפרה של האמון בין הצדדים. לפיכך אין בכוונתנו להתקדם עוד בנושא ומועמדותו של השחקן ירדה מהפרק. אנו מתנצלים בפני האוהדים שלנו".
3 צפייה בגלריה
דראפיץ' על הקווים
דראפיץ' על הקווים
דראפיץ' על הקווים. "הצד הפיזיולוגי בלתי רגיל"
(צילום: ראובן שוורץ)
‏סוכנו של הבלם הזמבי, ניר קרין, היה המום מהודעת בית"ר: "העסקה נחתמה, אף אחד מאיתנו לא הדליף את השם שלו. מה קורה פה?".
ובעניין אחר: סלובודן דראפיץ' ועלי מוחמד דיברו לאחר האימון המסכם על התחושה בקבוצה ועל ההכנות בימים לא פשוטים אלו. הקשר אף סיפר איך הרגיש לאחר שחלה ועד כמה המגיפה משפיעה על הגוף.
דראפיץ' אמר: "אף אחד לא עבר תקופה כזאת כמו שאנחנו עוברים בחלק הזה של העונה. אנחנו לא יודעים לקראת מה אנחנו הולכים, וחושבים איך אנחנו יכולים להרים קבוצה ש-21 מהשחקנים שלה היו חולי קורונה, ואיך הם ייראו אחרי שבוע אימונים נגד מכבי נתניה. ההיבט הפיזיולוגי הוא בלתי רגיל, אבל אנחנו מנסים הכל. זה החלק שלנו במקצוע ואנחנו ננסה להתמודד עם דברים כאלה. אני מקווה מאוד שנתמודד עם זה בצורה הכי טובה שיש".
המאמן התייחס גם לשחקני החיזוק שהצטרפו: "חלון ההעברות בינואר הוא בעייתי, אנחנו יודעים שלא קל למצוא שחקנים משמעותיים בתקופה הזאת, אבל אני יודע שהמועדון עבד מאוד מאוד קשה כדי להביא את מרקו ואת ניקו, שאותו אנחנו מכירים, ובואו לא נשכח את מתאוסיניו שחוזר מפציעה ואנחנו מחכים לראות איך הוא מרגיש. אנחנו מקווים מאוד שתוך זמן קצר הם ישתלבו בצורה הכי טובה שיש".
3 צפייה בגלריה
אולסק
אולסק
אולסק. "נקווה שהמצטרפים ישתלבו כמה שיותר מהר"
(צילום: בית"ר ירושלים)
על החזרה למגרש בנתניה שהיה לו ולשי ברדה בית עד לא מזמן: "כיף לשחק במגרש בנתניה, אנחנו מכירים אותו היטב, פעם אחרונה זה היה נגד חדרה וניצחנו. אנחנו יודעים שזה יהיה משחק אחר לגמרי. אנחנו רוצים באמת להיות הכי בריאים והכי מוכנים למשחק הזה. אנחנו יודעים כמה זה משחק חשוב עבורינו מבחינת נקודות. אנחנו רוצים להיות בפלייאוף עליון ועושים מאמצים להיות שם".
מוחמד סיפר: "להיות חולה קורונה זה לא דבר נחמד. אתה נהיה חלש ואין לך כוח בגוף. זה גורם לך להרגיש שאתה צריך להתחיל את הכל מהתחלה. כאילו אתה בקדם העונה. עכשיו אנחנו עושים את האימונים לאט לאט, ובתקווה לחזור כמה שיותר מהר לכושר. לפני הקורונה המשחקים היו קרובים, אז אתה מתרגל לזה שאתה משחק שלושה משחקים בשבוע, ופתאום אתה לא מתאמן, אתה חולה ועשרה ימים לא עושה כלום. אני מחכה לחזור, אבל זה קשה. אתה בבית לבד עם עצמך, ועוברים הרבה דברים בראש. אתה מתגעגע למגרש, לבוא לאימונים, לראות את החברים, זה מוזר. אבל זאת הסיטואציה".
3 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
מוחמד. "מרגיש שצריך להתחיל הכל מהתחלה"
(צילום: ראובן שוורץ)
על הגעתו של ניקו אולסק: "על ניקו אין הרבה מה להגיד, שיחקתי איתו שלוש שנים, אני יודע איך הוא משחק, ואני נהנה לשחק איתו. רוב הדברים שקורים בינינו במשחק קורים בקליק. לא צריך לדבר הרבה, זה אחד היתרונות, ואני מקווה שזה ייתן לנו עוד איזה פלוס".
פורסם לראשונה: 18:35, 10.02.21