מאור בוזגלו ועומר דמארי לא בתוכניות של מאמן הפועל ת"א ניר קלינגר לקראת העונה הבאה - כך עלה בשיחות שהתקיימו בין אנשי הצוות המקצועי לבעלים במסגרת ההכנות לעונה הבאה. עם זאת, טרם התקבלה החלטה בעניין.
בוזגלו שהתחמם אמש בדרבי כמעט כל המחצית השנייה, החליט לרדת לחדר ההלבשה בכעס אחרי שלא היה חלק מחמשת החילופים. קלינגר שיתף את אנשי המועדון כי היה שבע רצון מהעמידה של הקבוצה עד לשער הראשון שספגה מול מכבי ת"א ורק אז החל בחילופים. לכן מתוך מחשבה שלא להשפיל את בוזגלו, העדיף לא להכניס אותו בדקה ה-88, אלא את אושרי דוידה ופיליפה רודריגס. "זה לא אומר שהוא לא יהיה בהרכב בשלישי הקרוב נגד מכבי חיפה", אמר קלינגר לאנשי הפועל. בוזגלו לא צפוי להיענש על הירידה לחדר ההלבשה.
2 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו. לא צפוי להמשיך
(צילום: ראובן שוורץ)
לקשר חוזה לעונה הבאה בשווי של כ-200 אלף דולר, אלא שהוא עדיין לא זומן לשיחות עם ההנהלה על מנת לדון במתווה הקיצוצים החדש בוולפסון. מבחינת הצוות המקצועי הוא לא בתוכניות, אולם ייתכן כי חוזהו הגדול לא יאפשר את עזיבתו.
דמארי לא ימשיך בעונה הבאה בהפועל, כשאתמול הוא כבר לא היה בסגל, בזמן שמייקל אולהה לא היה חלק ממנו בשל ספיגת כרטיסים צהובים, ובהרכב פתח שביט מזל הצעיר. מעבר לטענה על כאבי ברכיים באימונים, קלינגר מבין כי דמארי לא ימשיך בעונה הבאה ולכן הוא מעדיף לשלב צעירים במשחקים הקרובים. בהפועל מתכננים להשאיר את עמנואל בואטנג, עומרי אלטמן וייתכן גם את איאד אבו-עביד ואוראל דגני.
2 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב מול מכבי חיפה
הפועל תל אביב מול מכבי חיפה
דמארי. גם הוא לא ימשיך
(צילום: ראובן שוורץ)

קלינגר: "הכל קם ונופל על אלטמן"

“אני מנסה ליצור אופציות עם שחקנים צעירים עם כישרון כמו דוידה ומזל על חשבון כאלה שאולי לא יהיו בשנה הבאה, ואני לא מתייחס לבוזגלו או דמארי ספציפית", אמר קלינגר. "ש לנו חסכים בחלק הקדמי, הכל קם ונופל על אלטמן וכשהוא מנוטרל אנחנו פחות מבקיעים. נהניתי מהצעירים, הם היו בני 18 רק לא מזמן ואני נהנה לראות את התפקוד שלהם במשחקים גדולים. זה התהליך שהולכים איתו עד הסוף בלי פחד".
עמנואל בואטנג אמר בסיום: ״אני חושב שהגענו למשחק הזה באנרגיות טובות, האמנו בעצמנו ורצינו לנצח, אבל בסוף עשינו טעויות והפסדנו את המשחק. זה לא הסוף, אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולהשתפר בהמשך. מתסכל להפסיד ככה אבל זה הכדורגל, אתה יכול לשחק טוב לאורך רוב המשחק ורגע אחד שאיבדת ריכוז יכול לעלות לך בתוצאה״.
למרות ההפסד השלישי העונה של קלינגר בדרבי, בהפועל דווקא פירגנו ואמרו: "קלינגר עשה דברים גדולים בהפועל השנה, יש ירידה עכשיו אבל נחזור לעצמנו בסיבוב השני".