"לא היה ספק שברק בכר ימשיך לעוד עונה, אי אפשר לעצור את הקטר שדוהר. ברק עשה עונה אדירה ויעקב שחר לא היה מוותר עליו. עכשיו יש לו ולנו מטרה להצליח באירופה ולעשות עוד עונה גדולה בליגה". במכבי חיפה מאושרים אחרי הישארותו של המאמן שהוביל אותם לאליפות ראשונה מזה עשור.
בכר צפוי להשתכר כ-360 אלף דולר לעונה בחוזה לשנתיים, כאשר אליפות נוספת תוביל לבונוסים גדולים. אחרי שחתם, בכר יתפנה החל מהבוקר (רביעי) לגיבוש הסגל לעונה הבאה. מאוויס צ'יבוטה הוא שם חם מאוד בירוק לחיזוק החלק הקדמי, ובקבוצה כבר פנו ללודוגורץ הבולגרית לה שייך החלוץ. גם מכבי ת"א נמצאת בתמונה לגבי רכישתו.
1 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
צ'יבוטה במדי לודוגורץ
(צילום: EPA)
במקביל, אורי דהן מבוקש על ידי חיפה, ועירוני קריית שמונה כבר קיבלה עבורו הצעה על סך 600 אלף אירו. הבלם הצעיר אמור להחליף את אעיד חבשי שיעזוב. דין דוד, שחקנה של מ.ס אשדוד, גם בתוכניות של בכר.
בקבוצה ינסו להגיע להבנות עם מוחמד אבו פאני לאחר משחק הנבחרת הערב (21:45) מול פורטוגל, והעובדה שהקשר בישל שלושה שערים במשחק הנבחרת הקודם נגד מונטנגרו העלתה את המניות שלו והרצון שלו לצאת לאירופה. גם עם ניקיטה רוקאביצה ינסו בכרמל להגיע להבנות. החלוץ מתעקש על חוזה לשנתיים בעוד גילו המתבגר (34) גורם לשחר להציע לו חוזה משודרג לעונה אחת בלבד. יחד עם זאת, לאור היכולת המצוינת שלו הצדדים עשויים להתגמש. אם לא יחתום בחיפה, לרוקאביצה יהיה ביקוש גדול בליגה, גם מהסיבה שהוא נחשב לישראלי.
מכבי חיפה תחדש ב-20 ביוני את אימוניה לקראת העונה הבאה. ב-23 ביוני יתקיימו חגיגות האליפות הרשמיות. ב-27 ביוני תטוס הקבוצה למחנה אימונים בהולנד.