עכשיו זה רשמי: ברק בכר בכר ימשיך כמאמן מכבי חיפה, זאת לאחר שחתם היום (שלישי) לשנה נוספת במועדון, אותו הוביל לאליפות ראשונה מזה עשור.
"אחרי עונה מאתגרת שהסתיימה באליפות מרגשת, היה ברור לי שאני רוצה להמשיך בדרך שהתחלנו במטרה לכבוש יעדים נוספים", סיפר בכר לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "אני שמח להמשיך במועדון היקר הזה ומודה על האמון".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר חוגג אליפות
ברק בכר חוגג אליפות
ממשיך בירוק. ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
עם אליפות אי אפשר להתווכח. בכר
(צילום: גיל נחושתן)
נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הוסיף: "אני שמח שברק ממשיך איתנו. בימים הקרובים מתחילים את ההכנות והאימונים לעונה הקרובה. זה המקום לאחל לברק הצלחה גדולה". כזכור, המאמן דרש משחר שדרוג משמעותי לחוזהו, שמוערך בכ-40 אחוז, עד למשכורת של כ-370 אלף דולר לעונה.
שחר תחילה נרתע מהדרישות של בכר, אך גם הנשיא מבין שעם תוצאות אי אפשר להתווכח, והאליפות הזו אחרי עשור, בעונה הראשונה שלו כמאמן, שווה את ההשקעה. תחילה הפערים היו גדולים מאוד, אך לאחר מספר שיחות ופגישות הם קטנו משמעותית והצדדים הגיעו לעמק השווה.
בחיפה ינסו לגשר על הפערים עם מוחמד אבו פאני, שנמצא עם הנבחרת בליסבון. גם עם מלך שערי ליגת העל שנה שנייה ברציפות ניקיטה רוקאביצה, שדורש חוזה לשנתיים, המו"מ נמשך ובקבוצה מקווים שהעניין ייסגר.
3 צפייה בגלריה
נהוראי יפרח עם יעקב שחר
נהוראי יפרח עם יעקב שחר
נהוראי יפרח עם יעקב שחר
(צילום: פרטי)
נהוראי יפרח בן ה-18 חתם היום על חוזה לחמש שנים באמצעות נציגיו אבי נמני רועי סימוני. כבר העונה שולב בשני משחקי ליגה ובעתיד יקבל יותר דקות. "שמח לחתום במועדון שהוא יותר מבית עבורי", אמר יפרח לאחר החתימה. "אני נרגש וזה הרגע השמח בחיי. מודה על האמון בי ואעשה את הכל להחזיר הכל על המגרש".
פורסם לראשונה: 07:37, 08.06.21