עסקת העברתו של אורי דהן (21) מעירוני קריית שמונה למכבי חיפה נסגרה, כשהבלם חתם ל-4 שנים אצל האלופה עם אופצייה לאחת נוספת. במסגרת העסקה, איזי שרצקי יקבל כ-750 אלף דולר עבור דהן ואת עאיד חבשי, שיעשה את הדרך לקריית שמונה.
דהן, שגדל בראש פינה, הוא תוצר מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה. מאז 2018 הוא נמנה על סגל הקבוצה הבוגרת ורשם 48 הופעות במדי הקבוצה מהצפון.
2 צפייה בגלריה
אורי דהן
אורי דהן
מצטרף לאלופה. דהן
(צילום: שרון צור)
2 צפייה בגלריה
אורי דהן
אורי דהן
אורי דהן במדים הירוקים
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)
דהן סיפר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש לחתום במועדון מספר אחד בארץ. מהרגע שהתחלתי לשחק כדורגל, זה היה החלום שלי. אני לא יכול לחכות למפגש עם השחקנים וכבר מחכה לשמח את האוהדים בסמי עופר. תודה להורים שלי שמלווים אותי, לסוכן שלי דודו דהן, לנחום שמש שמלווה אותי מגיל צעיר ולחברה שלי גאיה. תודה ענקית מגיעה לאיזי שירצקי, שנתן לי להגשים את החלום. אוהדי קריית שמונה והשחקנים יישארו בליבי לעד".
המנהל הספורטיבי של הירוקים, גל אלברמן, אמר לאתר הרשמי: "שמחים לצרף את אורי דהן, שחקן צעיר, מוכשר ושאפתן. מאמינים ביכולותיו של אורי להפוך לשחקן מפתח בסגל הקבוצה בשנים הקרובות".
עבור דהן מדובר בקפיצת מדרגה גדולה. הבלם צפוי להרוויח אצל האלופה משכורת הגבוהה פי 4 מזו שהרוויח בקריית שמונה, והוא גם ייהנה משדרוג מקצועי משמעותי.
פורסם לראשונה: 08:12, 15.06.21