משה חוגג צפוי לכנס היום (שני) מסיבת עיתונאים לאחר סיום העונה הרגילה והתפטרות צמד המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, ודף המסרים שלו שהתגלה עוד לפני המפגש עם התקשורת מציג שינוי בגישה שלו - והרכזה משמעותית על צמצום הוצאות.
על פי דף המסרים חוגג מתכוון למתוח ביקורת על התקשורת שמקשה על הבעלים של קבוצות הכדורגל. בנוסף, הוא יטען כי לא הוא זה שהחליט איך תהיה בית"ר בנויה מבחינה מקצועית ושיש מאמנים שהאחריות מוטלת עליהם. התוכנית העתידית שלו היא להסתך על המודלים של מכבי פ"ת ומ.ס אשדוד, לא לשלם משכורות גבוהות ולטפח צעירים. "לא יהיו אצלי כוכבים גדולים ומשכורות גבוהות יותר", נכתב בדף. בנוסף, ימתח חוגג ביקורת על ארגון לה פמיליה.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
מוקדם יותר נודע שהמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים יוסי מזרחי צפוי לאמן את הקבוצה הבוגרת החל מהחזרה מהחופשה הקצרה שקיבלו השחקנים, כשיעביר את האימון מחר. אחרי ההתפטרות של דראפיץ' וברדה, בבית"ר החליטו שמזרחי יעמוד על הקווים בפלייאוף התחתון. מזרחי אימן במחזור הראשון במקום רוני לוי שפוטר וניצח את הפועל חיפה.
בקבוצה יערכו בירור עם אלירן עטר, ירדן שועה ומיכאל אוחנה, שהחליטו לעזוב את האצטדיון באשדוד על דעת עצמם עוד לפני שריקת הסיום ביום שבת. השלושה צפויים לעמוד בפני ועדת משמעת.
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
(צילום: ראובן שוורץ)
במועדון מתחילים כבר לחשוב על העונה הבאה. בגזרת הזרים, מתאוסיניו ומרקו ינקוביץ' יישארו, בעוד דיוגו ורדאשקה יעזוב יחד עם אנטואן קונט, שכבר נחתך, וייעשה ניסיון למכור את עלי מוחמד.
מבין השחקנים הישראלים, אוראל דגני, אביאל זרגרי, איתמר ניצן וכנראה גם ירדן שועה, שמחזיקים בחוזים לעונה הבאה, בטוחים, אבל במסגרת צמצום התקציב, שחקנים אחרים שמחזיקים בחוזים לא ימשיכו. הקפטן עידן ורד יקבל הצעה להאריך את חוזהו בעונה אחת, אבל הוא רוצה חוזה לשתי עונות וזוכה לביקוש במספר קבוצות בליגת העל.
3 צפייה בגלריה
אוראל דגני
אוראל דגני
אוראל דגני. יישאר
(צילום: עוז מועלם)
הבעלים משה חוגג יכנס היום מסיבת עיתונאים, בה הוא לא צפוי להודיע על עזיבתו, אלא על הפורמט שבו הוא מתכוון לנהל את המועדון החל מהקיץ הקרוב.
פורסם לראשונה: 07:13, 22.03.21