סוף פודגוראנו חתם היום (חמישי) ברומא אחרי שעבר בהצלחה את הבדיקות רפואיות. השחקן בן ה-18, מלווה באביו דני ובסוכנו, עו"ד שחר גרינברג, המריא אתמול לבירת איטליה והערב חתם על ההסכם.
פודגוראנו נבחן ברומא בינואר האחרון והיה תחת מעקב קבוע של הג'יאלורוסי בקבוצת הנוער של מכבי חיפה. הוא מיועד לשחק תחילה בקבוצת הנוער של המועדון, אבל אמור להשתלב באימוני הקבוצה הבוגרת. אם אכן ישחק, הוא יהפוך לישראל השלישי שעושה זאת בסרייה א' אחרי טל בנין (ברשיה) וערן זהבי (פאלרמו).
3 צפייה בגלריה
סוף פודגארנו
סוף פודגארנו
מגיע לאיטליה. פודגוראנו
(צילום: שחר גרינברג)
פודגוראנו: "אני מתרגש מאוד. רוצה להודות למכבי חיפה, לצוות ולשחקנים בקבוצות הנוער והבוגרים שעזרו לי. להנהלת המועדון ובעיקר ליענקל'ה שחר. לאבא שלי והמשפחה שתמכה בי לכל אורך הדרך, לסוכן שלי עו"ד שחר גרינברג שדאג וייצר את העסקה מול רומא ולדודי זניטי שליווה ועזר".
החלוץ הצעיר הוסיף: "אני מגיע למועדון גדול ומפואר, מוכר בכל העולם. גדלו פה שחקנים כמו פרנצ'סקו טוטי ודניאלה דה רוסי ולאורך עשרות שנים משחקים פה כדורגלנים מהטופ העולמי. אני מצפה בכיליון עיניים ללמוד ולהתקדם ואין לי ספק שאין מקום טוב יותר עבורי. ללבוש את החולצה של רומא זה חלום שהתגשם".
3 צפייה בגלריה
סוף פודגארנו
סוף פודגארנו
פודגוראנו חותם על החוזה
(צילום: שחר גרינברג)
סוכנו של פודגוראנו, עו"ד שחר גרינברג: "לאור העובדה כי מדובר בהזדמנות חד פעמית ומאוד חריגה ביחס לשחקן ישראלי, נשלחה הבוקר בקשה דחופה לצה"ל לאפשר את דחיית גיוסו של סוף ולאפשר לו לשלב בין רצונו לשרת בצה"ל ובין הקריירה הספורטיבית, כפי שנעשה בעבר עם שחקנים במעמד דומה".
3 צפייה בגלריה
סוף פודגוראנו
סוף פודגוראנו
פודגוראנו. מעבר יוקרתי
(צילום: ג'ו הירש)
בגיל 15 חתם פודגארנו על חוזהו הראשון במכבי חיפה. הוא הופיע בכל הנבחרות הצעירות של ישראל. בקיץ הוא עלה לקבוצה הבוגרת של הירוקים, אבל לא קיבל יותר מדי צ'אנסים. לפני שלוש שנים הוא טס להתרשמות בפיורנטינה, וגם קיבל הצעות מקבוצות בצרפת.
פורסם לראשונה: 16:29, 09.07.20