אחרי חודשיים ללא משחק ליגה, הקבוצה משחק אחד בלבד, בו ניצחה את הפועל חיפה כשיוסי מזרחי על הקווים, בית"ר ירושלים תתארח מחר (שבת, 19:50) בבלומפילד אצל הפועל ת"א.
שני הקהלים של הקבוצות מכינים קבלות פנים מסוגים שונים לשחקנים באימונים המסכמים היום בבית וגן ובוולפסון. ארגון לה פמיליה יגיע היום לאימון המסכם על מנת לעודד ולדרבן את השחקנים, בעוד אלו של הפועל יתייצבו על מנת למחות נגד הבעלים הנוכחיים במתחם האימונים.
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
ירדן שועה. בכורה בהרכב
(צילום: בית"ר ירושלים)
3 צפייה בגלריה
מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה. משחק ליגה ראשון בקבוצה
(צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)
ירדן שועה צפוי לפתוח יחד עם אלירן עטר בהרכב בבית"ר, כשמאחוריהם, לראשונה במשחק ליגה במדי בית"ר, ישחק מיכאל אוחנה. אם אנטואן קונטה שהצטרף בשלב מאוחר לאימוני הקבוצה יוכל לשחק, הוא יפתח יחד עם אוראל דגני, כשישנה התלבטות בין אופיר קריאף לאביאל זרגרי הצעיר. אם עידן ורד לא יהיה כשיר לפתוח, מי שעשוי להיות בהרכב הוא שלום אדרי.
מי שעדיין לא פתרו את ענייניהם מול ההנהלה הם דן איינבינדר ודיוגו ורדשקה. אור זהבי זוכה להתעניינות מקבוצות אחרות ועשוי לעזוב. "מה שעושים לאיינבינדר זו בושה אחת גדולה, זרקו אותו בלי שום התחשבות", אמרו חבריו לקבוצה. "זה מהלך שפוגע בכולנו".
3 צפייה בגלריה
דן איינבינדר ואיתמר ניצן
דן איינבינדר ואיתמר ניצן
דן איינבינדר ואיתמר ניצן. "מהלך שפוגע בכולנו"
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן סלובדן דראפיץ', שיערוך יחד עם שי ברדה הופעת בכורה מחודשת על הקווים מאז שהגיע לפני חודשיים, אמר בכנות כי גם אם איינבינדר, שכרגע נראה כי יישאר במועדון עם שכר של 210 אלף אירו, יגלה יכולת טובה במהלך שבוע אימונים מסוים, הוא לא יהיה חלק מהמשחקים של הקבוצה.