בשורה משמחת: בתום שיחה שנערכה הבוקר (שלישי) בין שר התרבות והספורט, חילי טרופר, לבכירים במשרד הבריאות - נקבע כי ללא קשר למשך הסגר, משחקי הליגות הבכירות ישובו בסוף השבוע הבא.
כזכור, עם ההחלטה על ההידוק הנוכחי בהנחיות הוחלט כי הליגות המקצועיות יושבתו גם הן, אך הקבוצות קיבלו אישור להתאמן. הסגר הכללי הוכרז לשבועיים עם אופציה להארכה, אולם גם אם אכן יוחלט להאריך את התקנות, הקבוצות ישובו לקיים משחקים החל מיום שישי ה-22 בינואר.
3 צפייה בגלריה
חילי טרופר
חילי טרופר
בשורות טובות לספורט. חילי טרופר
(צילום: אבי מועלם)
3 צפייה בגלריה
קארצב חוגג
קארצב חוגג
יש סיבה למסיבה, שחקני מכבי חוגגים
(צילום: ראובן שוורץ)
״קיבלנו הבטחה כי המשחקים בליגות ישוחקו החל מהסוף השבוע הבא", אמר הבוקר טרופר. "הייתה לי שיחה עם משרד הבריאות והם יעמדו בהבטחתם״. עוד ביקש השר מאנשי משרד הבריאות להקצות חיסונים לספורטאים האולימפיים ואנשי המשלחות הטסות עמם, על מנת לאפשר להם לנוע בין התחרויות השונות בחו"ל ולהתכונן לקראת המשחקים האולימפיים בעוד חצי שנה בטוקיו.
מוקדם יותר הבוקר, נודע כי במשרד הבריאות כבר סיכמו עקרונית על פיילוט יחד עם ההתאחדות לכדורגל, על תוכנית להחזרת הקהל למגרשים. בתכנון - משחק נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות המונדיאל, הצפוי להיערך ב-25 במרץ. על פי ההסכם, תותר כניסה של שליש מתכולת האצטדיון (סמי עופר או בלומפילד), משמע כעשרת אלפים אוהדים לערך, בעלי דרכון ירוק או בדיקת קורונה שלילית. ממשרד הבריאות נמסר בתגובה כי בשעה זו לא סוכם דבר, וכי עד המשחק שייערך בעוד חודשיים ייתכנו שינויים.
3 צפייה בגלריה
ברוך שמאילוב
ברוך שמאילוב
יקבלו חיסונים? ברוך שמאילוב חוגג את מדליית הכסף בקטאר, אמש
(צילום: אורן אהרוני)