הפועל חיפה הודיעה כי המנכ"ל שלה אורן שטרלינג, שחשוד בביצוע עבירת מין חמורה במתנדבת במועדון, הוצא לחופשה בת מספר חודשים כדי שיוכל להתרכז בענייניו המשפטיים.
הבעלים יואב כץ החליט זאת גם כדי שהקבוצה תוכל להתחיל בהכנותיה לקראת העונה הבאה, ולשם כך רובי רגב מונה באופן זמני לממלא המקום של שטרלינג.
2 צפייה בגלריה
אורן שטרלינג
אורן שטרלינג
הוצא לחופשה. אורן שטרלינג
(צילום: עוז מועלם)
הפרשה התפוצצה לפני שלושה שבועות, כאשר הצעירה פנתה למשטרה והגישה תלונה נגד שטרלינג (47). לטענתה, המנכ"ל גילה כי היא מנהלת רומן עם אחד השחקנים במועדון, ואיים עליה כי אם לא תיעתר לבקשותיו המיניות הוא יחשוף את דבר הרומן. בעקבות התלונה נעצר שטרלינג, מעצרו הוארך בשלושה ימים, ולפני שבוע הוא שוחרר בתנאים מגבילים. בסוף השבוע הותר שמו לפרסום.
בין השאר העידה במשטרה כי "באחד האירועים אורן המנכ"ל הגיע, סגר מאחורי את הדלת באצטדיון והתקרב אליי כשהיד שלו בתוך המכנסיים שלו. הוא אמר לי שאם אני לא רוצה שמי שלא צריך לדעת יידע על הפרשה שלי עם אחד השחקנים הנשואים במועדון, אז קדימה, אני יודעת מה אני צריכה לעשות. הוא התכוון שאעשה בו מעשים מגונים, הבנתי מה הוא רוצה. יצאתי מהחדר בלי להגיב כל כך, ואז היו שבועיים של שקט, לא שמעתי ממנו כלום. באמת חשבתי שזה נגמר ודי, אבל הוא ניצח. אני החלשה, הוא החזק. הוא ניצל אותי ללא הפסקה".
המתלוננת תיארה לחוקרים מקרה אחר בין השניים שהתרחש לטענתה באצטדיון סמי עופר: "אני רואה את הדלת נפתחת ואורן עומד בכניסה של השירותים. קפאתי, הייתי בהלם. הוא בן אדם מאוד חזק, אימתני, מפחיד, המבט שלו מאיים. ידעתי שאני גמורה, פחדתי ממנו. הוא פשוט הוריד את המכנסיים ודרש ממני לקיים איתו יחסי מין. זה היה נורא, לא הפסקתי לבכות. אני זוכרת שכל כך נגעלתי, לא הפסקתי למרר בבכי".
2 צפייה בגלריה
יואב כץ הפועל חיפה
יואב כץ הפועל חיפה
רוצה להתחיל בהכנות לעונה הבאה. כץ
(צילום: עוז מועלם)
עוד סיפרה: "אני מתנדבת צעירה והוא ניצל את החולשות שלי, הוא צילק את חיי. כשעיכלתי את הכל, הבנתי שזה לצאת החוצה או להתאבד. הנפש שלי לא תחזור להיות מה שהייתה. אני לא ישנה בלילות, אני לוקחת כדורי הרגעה, כדורי שינה, יש לי התקפי זעם, המשפחה ועורכי הדין שלי מנסים לעזור לי, אני גמורה".
בתחילת השבוע שטרלינג עצמו פירסם באמצעות נציגיו תמליל של שיחה שלטענתו קיימו השניים יום לפני שהמתנדבת הגישה נגדו תלונה במשטרה. לטענתו, במהלך השיחה מבקשת המתנדבת כרטיסים למשחקי הפועל חיפה וכן מנסה לקבל תפקיד במועדון. נציגיו טוענים כי השיחה ואופן התנהלותה מעידים כי "לא כך נשמעת מישהי שנאנסה בשיחה מול 'האנס'".