אורן שטרלינג, מנכ"ל הפועל חיפה החשוד בביצוע עבירות מין חמורות במתנדבת במועדון, פירסם היום באמצעות נציגיו תמליל של שיחה שלטענתו קיימו השניים יום לפני שהמתנדבת הגישה נגדו תלונה במשטרה. לטענתו, במהלך השיחה מבקשת המתנדבת כרטיסים למשחקי הפועל חיפה וכן מנסה לקבל תפקיד במועדון. נציגיו טוענים כי השיחה ואופן התנהלותה מעידים כי "לא כך נשמעת מישהי שנאנסה בשיחה מול 'האנס'".
להלן חלקים מהתמלול:
המתנדבת: "אני באמת לא מבינה את כל העניין הזה של קודם כל... בשום קבוצה בליגה עובד מועדון, מתנדב מועדון או ווטאבר לא צריך להתחנן... לא צריך לקנות כרטיסים".
2 צפייה בגלריה
אורן שטרלינג
אורן שטרלינג
אורן שטרלינג
(צילום: עוז מועלם)
שטרלינג: "מתי קנית?"
המתנדבת: "כל משחק בערך".
שטרלינג: "סליחה?"
המתנדבת: "כן, כי כל פעם שאני מבקשת הזמנות אומרים לי אין".
שטרלינג: "ברגע שביקשת ממני אחיך קיבל, בפעם ההיא לא היה אפשרות בפעם הראשונה. אבל במשחק האחרון אמרתי לך אין בעיה, תשלחי את אחיך אליי הוא יקבל, קיבל למייל".
המתנדבת: "אוקיי, בסדר, דבר שני".
שטרלינג: "אני לא חושב שיש מישהו אי פעם אם זה מולי, רותם אף פעם לא מבקש, עמי וגם את שביקשתם כרטיס, אין ספק שמשחקי חוץ קצת יותר קשה. במיוחד אם תמיד שואל אתכם מי מגיע למשחקי חוץ כדי לרשום אתכם".
המתנדבת: "אני לא מתלוננת על משחקי חוץ, משחקי חוץ אני קונה כשאני בוחרת מבחירה כדי לא לשבת ביציעים".
שטרלינג: "סבבה ומתי ביקשת... בואי בואי חוץ מפעם אחת, מתי ביקשת כרטיס חוץ מפעם אחת אוקיי שרק התחלת".
המתנדבת: "לא..."
שטרלינג: "לא רגע שנייה".
המתנדבת: "נו?"
שטרלינג: "לא נכון, כי אחרי זה ביקשת עוד הפעם, אז מה את אומרת לי לא".
המתנדבת: "על אח שלי וזה. היה המשחק הראשון של".
שטרלינג: "נו סבבה. אז פעם אחת אמרתי לך לא שזה ה-1,500, נכון?"
המתנדבת: "אוקיי".
שטרלינג: "ואחרי זה שביקשת עוד הפעם שכבר הייתה את הפתיחה, לא קיבלת? זאת אומרת ביקשת פעמיים 50 אחוז, הלוואי ואני בעסקים שאני נפגש עם אנשים 50 אחוז אני אקבל".
2 צפייה בגלריה
סמי עופר הריק
סמי עופר הריק
"המתלוננת ביקשה כרטיסים ועבודה". אצטדיון סמי עופר
(צילום: אורן אהרוני)
בחלק אחר של השיחה שוחחו השניים על התנדבותה במועדון, ולטענת שטרלינג במהלכה הציעה המתנדבת כי ייקח מישהו מהמחלקה שלה כעובד קבוע. "אנחנו לא יכולים להתנהל בלי מנהל מוגדר, קח מישהו... מישהו מתוך המחלקה. תגיד מהיום אתה אחראי על כל המחלקה". בהמשך השיחה היא אומרת כי "אתה יודע, אתה יודע טוב מאוד שאם זה תלוי בי מחר אני באה לעבוד בהפועל חיפה". כמו כן היא מציעה כי "אני שואלת, לא עדיף לקחת... להביא מישהו אחד, להביא או לקחת מישהו שכבר קיים מישהו אחד שיהיה אפילו... אני לא אומרת עכשיו 10,000 שקל משכורות, 4,000 שקל". שטרלינג ענה לה: "אין לי היום את הלוקסוס הזה, למרות שזה נשמע שקל וחצי, אין לי את הלוקסוס להוציא".
עורכי הדין משה גלעד וזיו גלעד, המייצגים את המתלוננת, מסרו בתגובה: "אנחנו לא מתכוונים להתפלמס עם החשוד ובאי כוחו על הראיות שבתיק. נאמר רק ששיחות כאלה ואחרות נחקרו על ידי המשטרה ומצויות בידי הפרקליטות, והם יחליטו לגביהן".

טענות לעבירות מין חמורות

הפרשה התפוצצה לפני שלושה שבועות, כאשר הצעירה פנתה למשטרה והגישה תלונה נגד שטרלינג (47). לטענתה, המנכ"ל גילה כי היא מנהלת רומן עם אחד השחקנים במועדון, ואיים עליה כי אם לא תיעתר לבקשותיו המיניות הוא יחשוף את דבר הרומן. בעקבות התלונה נעצר שטרלינג, מעצרו הוארך בשלושה ימים, ולפני שבוע הוא שוחרר בתנאים מגבילים. בסוף השבוע הותר שמו לפרסום.
בין השאר העידה במשטרה כי "באחד האירועים אורן המנכ"ל הגיע, סגר מאחורי את הדלת באצטדיון והתקרב אליי כשהיד שלו בתוך המכנסיים שלו. הוא אמר לי שאם אני לא רוצה שמי שלא צריך לדעת יידע על הפרשה שלי עם אחד השחקנים הנשואים במועדון, אז קדימה, אני יודעת מה אני צריכה לעשות. הוא התכוון שאעשה בו מעשים מגונים, הבנתי מה הוא רוצה. יצאתי מהחדר בלי להגיב כל כך, ואז היו שבועיים של שקט, לא שמעתי ממנו כלום. באמת חשבתי שזה נגמר ודי, אבל הוא ניצח. אני החלשה, הוא החזק. הוא ניצל אותי ללא הפסקה".
המתלוננת תיארה לחוקרים מקרה אחר בין השניים שהתרחש לטענתה באצטדיון סמי עופר: "אני רואה את הדלת נפתחת ואורן עומד בכניסה של השירותים. קפאתי, הייתי בהלם. הוא בן אדם מאוד חזק, אימתני, מפחיד, המבט שלו מאיים. ידעתי שאני גמורה, פחדתי ממנו. הוא פשוט הוריד את המכנסיים ודרש ממני לקיים איתו יחסי מין. זה היה נורא, לא הפסקתי לבכות. אני זוכרת שכל כך נגעלתי, לא הפסקתי למרר בבכי".
עוד סיפרה: "אני מתנדבת צעירה והוא ניצל את החולשות שלי, הוא צילק את חיי. כשעיכלתי את הכל, הבנתי שזה לצאת החוצה או להתאבד. הנפש שלי לא תחזור להיות מה שהייתה. אני לא ישנה בלילות, אני לוקחת כדורי הרגעה, כדורי שינה, יש לי התקפי זעם, המשפחה ועורכי הדין שלי מנסים לעזור לי, אני גמורה".