במהלך התכנסות הוועדה להעברת זכויות הבעלות בבית"ר ירושלים בחמישי האחרון, חברת המודיעין העסקי "מגידו", שעל ההחלטה של ההתאחדות לשכור אותה פורסם לראשונה ב-ynet, הדליקה שתי נורות אדומות מתוך הממצאים שאיתרה: אזהרה מפני הכוורת הקרובה לשייח חאמד בן חליפה ופערים גדולים בין הצהרת ההון של השותף הפוטנציאלי לבין מה שנמצא בפועל.
ל-ynet נודע בין היתר כי למשל למעלה ממחצית מההון המוצהר הוא שטרות הון של ממשלת ונצואלה, שלא ממש ניתנים למימוש, כך לפחות נמסר לחברי הוועדה על ידי החברה
4 צפייה בגלריה
חמד בן ח'ליפה ומשה חוגג
חמד בן ח'ליפה ומשה חוגג
העסקה תאושר? חמד בן חליפה ומשה חוגג
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
חוגג הציע להתאחדות כי הוא יציב את הערבויות הנדרשות מהשייח לכניסתו לשותפות במועדון, מה שהדליק עוד יותר נורות אדומות בוועדה להעברת זכויות הניהול, ובכל מקרה מהלך כזה לא יקבל אור ירוק, מאחר והדרישה תהיה מהשייח להעמיד את הערבויות על סך 300 מיליון שקל.
"גם אם בסופו של דבר השייח יאושר כשותף של חוגג זה יהיה בלב כבד", אמרו גורמים בוועדה. "לא משהו שנרגיש איתו נכון, אבל קודם כל שיגיש לנו את האישורים שאנחנו צריכים, יש לנו חובה כלפי הכדורגל הישראלי ואוהדי בית"ר להיות אחראיים בכפוף לכלים שיש בידינו".
חוגג מצידו רותח על ההתנהלות סביב שותפו, עימו הוא נמצא בקשר יום יומי וזעם על כך שחלק מהכסף שאמור היה לעבור כבר היום, כבר לא יעבור. גם השייח עצמו לא אוהב את העיסוק בו, אולם להתאחדות ממשיך לזרום מידע בנוגע למקור הכסף של השייח, לכאורה דרך גורמים שונים, גם מחו"ל.
4 צפייה בגלריה
דראפיץ' וברדה
דראפיץ' וברדה
חוגג קיים איתם שיחה קשה. דראפיץ' וברדה
(צילום: ראובן שוורץ)
ל-ynet נודע כי חוגג קיים בימים האחרונים שיחה קשה עם סלובודן דראפיץ' ושי ברדה על היכולת של הקבוצה, עוד לפני אכזבה נוספת מהתיקו 3:3 אמש (שבת) מול הפועל חיפה, אחרי שבית"ר עוד הובילה 1:3.
מעמדו של דראפיץ' ממשיך להתערער והוא עשוי לסיים את דרכו במועדון, אולם גורמים בבית"ר, שמנסים למנוע עוד פיטורי מאמן אחרי רוני לוי בתחילת העונה, טוענים כי יש פה חוסר הוגנות כלפיו מאחר שהוא לא בנה את הקבוצה. כרגע נראה כי האפשרות שברדה יישאר לבדו לא תצא לפועל.

ממן: "אשתי אמרה לי שאבקיע צמד"

בהפועל חיפה פרגנו לצוות והשחקנים אחרי התיקו המשוגע, בעיקר מכיוון שהגיעו להתמודדות בסגל חסר מאוד ללא שישה שחקנים שנדבקו בקורונה או היו פצועים. למסדר הפצועים הצטרף השוער רן קדוש, שנפגע ברגלו וייבדק. מי שעשוי לעמוד במקומו בשער בשלישי (19:00) נגד עירוני קריית שמונה הוא עמית סוארי, השוער השלישי של האדומים (גם יסמין בוריץ', השוער הראשון פצוע).
4 צפייה בגלריה
רן קדוש
רן קדוש
קדוש. בספק לשלישי
(צילום: ראובן שוורץ)
"היה כיף, היה אחלה כדורגל ושערים", אמר חיים סילבס. "מה שספגנו זה מעצבן מאוד, מה שהבקענו זה מצוין. יש לי חבורת גברים והפועל חיפה חיה ונושמת בכל סיטואציה. השיח של כל העולם הוא סביב הקורונה. היה קצת מעצבן שלקבוצה אחרת (מ.ס אשדוד) דחו את המשחק ולנו לא. שיחקנו מול קבוצה שנחה עשרה ימים. לא בא לי להתבכיין, אבל זה מעצבן. נתמודד כמו שהתמודדנו היום".
על הפציעה של קדוש, הוסיף סילבס: "הייתי מודאג כשקדוש נפצע. סוארי שוער שמתאמן כל כך הרבה זמן והיום זה היה הרגע שלו. הוא נכנס ועשה עבודה טובה. אני גאה בו. היה לנו סגל חסר מאוד. אחרי השער הגענו לעוד מצב, החמצנו ובית"ר חזרה למשחק. לשמחתי לא הרמנו ידיים".
4 צפייה בגלריה
חנן ממן
חנן ממן
ממן. משחק נהדר שלו
(צילום: ראובן שוורץ)
חנן ממן, שכבש צמד, סיכם: "שמח לכבוש, אבל בסופו של דבר לא ניצחנו. שתי הקבוצות יכולות להיות מאוכזבות מהתוצאה - אנחנו כי הובלנו ונראינו טוב, ובית"ר כי עלתה ל-1:3. היה לנו ים של תירוצים למשחק, אבל כל מי ששיחק עלה כמו גבר, גם סוארי שלקח את הצ'אנס בבכורה שלו. אשתי אמרה לי שאבקיע צמד ונתנה אישור לשים את הכדור מתחת לחולצה".