"ניר קלינגר, עם קבוצת נוער, עשה אתמול (שלישי) שוב בית ספר לרוני לוי שיש לו תקציב כפול משל הפועל תל אביב". האדומים חגגו את ה-0:3 הגדול על בית"ר ירושלים בבלומפילד, וגם את הנוקאאוט שנתן המאמן לאקסית שלו.
"בשבילו זה לא היה עוד משחק. הוא רצה להראות למשה חוגג, שלא רצה אותו בקיץ, מה הוא הפסיד ועם תקציב צנוע מול קבוצת המיליונים שלו, סיפק משחק חד-צדדי", אמרו בהפועל ת"א, שחגגו את הניצחון מחוץ לאצטדיון (בהם הבעלים זאב גרינברג) עם מאות אוהדים שהגיעו למקום, בניגוד להוראות משרד הבריאות.
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
נוקאאוט לרוני לוי. ניר קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב חגיגה עם האוהדים
הפועל תל אביב חגיגה עם האוהדים
שחקני הפועל ת"א חוגגים עם האוהדים
(צילום: עוז מועלם)
גם אתמול שיתף קלינגר חמישה שחקנים מקבוצת הנוער, אבל הפעם הוא קיבל גם שני אסים ותיקים ביכולת מצוינת. עומרי אלטמן, שלא שיחק נגד מכבי חיפה בשל פציעה פתח וכבש צמד (השחקן הראשון מזה שש עונות בהפועל ת"א שמגיע למספר דו-ספרתי בכיבושים), אבל בעיקר את מאור בוזגלו, שמאז פגרת הקורונה וההחלמה המלאה ממחלת הנשיקה הספיק לכבוש שער ולבשל עוד שניים בשני משחקים בפלייאוף העליון.
"אנחנו עוברים עונה הזויה", סיפר בוזגלו. "עכשיו הגענו בצורה טובה למאני-טיים ואנחנו עומדים בעומס מטורף, זה פשוט כיף". בוזגלו לקח על עצמו תפקיד נוסף בקבוצה במהלך הקורונה, המנטור של השחקנים הצעירים שמתייעצים איתו לא מעט. "אני אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה ויש עליי אחריות מאוד גדולה לכוון את הצעירים ולסדר להם את הראש. שלטנו בקצב גם נגד מכבי חיפה וגם נגד בית"ר. צריך לתת לשחקנים הצעירים להתפתח וליהנות מהסיטואציה".
בסיום המשחק הוביל מנהל הקבוצה מורדי דדון את השחקנים לעבר הכניסה לשער 5, ומעבר לגדר הם חגגו כאמור עם מאות אוהדים. "זו הייתה אחת החוויות הכי מטורפות שעברתי. חושך, גדר, קהל בחוץ. עם כל השמירה על ההנחיות - מחמם את הלב לראות את זה".
3 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
מנטור צעירים. מאור בוזגלו
(צילום: עוז מועלם)

קלינגר, שימשיך בעונה הבאה, אמר: "לא ציפיתי להתחלה כזאת של הפלייאוף, אבל ידעתי שאנחנו קבוצה חזקה. יש לי תחושה טובה מאוד, אפילו מצוינת. אני יודע שחשוב מאוד למועדון לנצח את בית"ר. ברור שמקצועית הדברים הולכים לנו טוב יותר. זה מתחיל מבחינה גופנית. אנחנו עושים התאמות נכון, עבדנו מספיק קשה בפגרה על מנת להגיע מוכנים, אבל יש עוד משחקים ומטרות".
"לא ננוח על זרי הדפנה", הוסיף המאמן. "יש לנו עוד דרך ארוכה. רוצים שנמשיך חיובי. אנחנו יודעים שהקהל הגיע ואני שמח שהם חגגו. הסתכלתי על המגרש הריק. האצטדיון ענק, צריך לחשוב אם העניינים יירגעו ואולי לחלק את האוהדים. מתוך 30 אלף שיכולים להיכנס, שייכנסו 10 אלף, זה יכול להיות נחמד".
קלינגר החליט לשמור את השחקן הטוב ביותר שלו במשחק בסמי עופר, מוטי ברשצקי, מחוץ לסגל, מאחר שלא רצה לסכן אותו בצבירת כרטיס צהוב חמישי שהיה מונע ממנו לשחק בחצי גמר הגביע נגד מכבי פ"ת. מייקל אולהה, באחד המשחקים הטובים מאז הצטרפותו, הורחק ולא ישחק נגד הפועל באר שבע בשבת הקרובה (יהיה רשאי לשחק בחצי הגמר). קלינגר גם החליט להרכיב את יואב ג'רפי על מנת להוריד עומסים מהשוער אריק ינקו.

עמית מאיר חתם ל-5 שנים

הקשר עמית מאיר (19) חתם במועדון על חוזה ל-5 שנים.
משה סיני: ״אנחנו שמחים שהשחקנים הצעירים ממשיכים לקשור את עתידם עם המועדון בו גדלו. עמית שחקן מוכשר מאוד שנמצא בתחילת הקריירה, אנחנו מאמינים בו מאוד וניתן לו כמובן את כל התנאים להתפתח מקצועית. אני מאחל לו הצלחה רבה".