משטרת ישראל עצרה הבוקר (ראשון) שני חשודים בהנחת רימון הלם סמוך לבית הוריו של עומר אצילי בחולון לפני שבועיים. כזכור, הרימון שהונח בסמוך לבית לא התפוצץ ופונה על ידי חבלנים. לא צורף פתק או רמז למניע, אבל במשטרה בוחנים את כל הכיוונים.
בין היתר נבדק האם יש קשר לכך שהכדורגלן הצטרף לאחרונה למכבי חיפה, או שהדבר קשור לפרשת "הכדורגלנים והקטינות" בה היה מעורב. במשטרה בודקים האם מדובר באיום על השחקן. אשתו מסרה עדות במשטרה.
6 צפייה בגלריה
אוהד מכבי חיפה שנעצר
אוהד מכבי חיפה שנעצר
אוהד מכבי חיפה שנעצר
(צילום: פרטי)
6 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
אצילי מגיע למסור עדות במשטרה מלווה בעורך דינו עדי כרמלי
(צילום: נדב אבס)
6 צפייה בגלריה
אחד העצורים בפרשת הנחת הרימון
אחד העצורים בפרשת הנחת הרימון
בר גיטא, אחד העצורים בפרשת הנחת הרימון
(צילום: עוז מועלם)
מעצרם של השניים הוארך עד ליום חמישי הקרוב לאחר דיון בבית משפט השלום בתל אביב. המשטרה שיחררה את תיעוד מעצרם.
מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת תלונות בגין הטרדות, סחיטה באיומים ולבסוף הנחת רימון הלם סמוך לבית מגורים בחולון, כאשר מגוון העבירות בוצעו עפ"י החשד נגד בני משפחה אחת. בתוך כך, חוקרי מרחב איילון ניהלו חקירה מורכבת, תוך איסוף ממצאים שונים והפעלת אמצעים טכנולוגים מגוונים, שהביאו לחשיפת חשודים בביצוע העבירה. בביתו של אחד העצורים תפסה המשטרה גם מאות גרם של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה".

עו"ד רועי קרן, המייצג את אחד החשודים, מסר: "המשטרה הגיעה לאדם הלא נכון. אין לי ספק שלאחר חקירה קצרה מרשי ישוחרר במהרה. הוא מברך על הגעת אצילי למכבי חיפה".
עו"ד אביחי חג'בי, פרקליטו של החשוד השני, מסר בתגובה: "מרשי כופר במעשים המיוחסים לו. העובדה כי מרשי אוהד מכבי חיפה אינה קושרת אותו למעשים המיוחסים לו. מר אצילי היה קשור בפרשייה שונה בתקופה האחרונה, ולא מן הנמנע שמשטרת ישראל צריכה לבדוק כיוונים נוספים".
עורך דינו של אצילי, עדי כרמלי, הוסיף: ״אנחנו מלווים את התלונה מיומה הראשון והיינו בקשר רציף עם המשטרה לכל אורך החקירה. כבר בימים הראשונים הערכנו שהתיק יפוענח בזמן קצר וזאת לאור ראיות חזקות שנאספו. בימים הקרובים ייחשפו פרטים קשים מאוד על הקלות הבלתי נסבלת שבה הושג האמל"ח והונח על מפתן ביתם תוך סיכון חיי אדם שלהם ושל אזרחים אחרים. אנו נמשיך ללוות את החקירה ולדרוש שימוצה הדין".
במכבי חיפה הגיבו למעצר: "מדובר באירוע פלילי חמור, אותו אנו כמובן מגנים בכל תוקף! אנו סומכים על משטרת ישראל, שעושה הכל על מנת למצוא את האשמים ולהעמידם לדין".
6 צפייה בגלריה
עו"ד עדי כרמלי
עו"ד עדי כרמלי
פרקליטו של עומר אצילי, עו"ד עדי כרמלי
(צילום: פרטי)
6 צפייה בגלריה
עוה"ד רועי קרן
עוה"ד רועי קרן
"מרשי ישוחרר במהרה". עוה"ד רועי קרן
(צילום: עוז מועלם)
6 צפייה בגלריה
עורך דין אביחי חג'בי
עורך דין אביחי חג'בי
"מרשי כופר במעשים המיוחסים לו". עורך דין אביחי חג'בי
(צילום: פרטי)
אצילי היה מעורב בחודש יוני האחרון בפרשת "הכדורגלנים והקטינות", בה נטען כי הוא ודור מיכה קיימו יחסי מין עם בנות 15 ושניהם היו חשודים בבעילת קטינה בהסכמה. התיק נגדם נסגר מחוסר אשמה, אולם בעקבות האירוע שניהם שוחררו ממכבי תל אביב, הקבוצה בה שיחקו באותה עת.
פורסם לראשונה: 09:18, 24.01.21