הקהל חזר למגרשים - ובית"ר ירושלים תיאלץ להגיע לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. זאת לאחר שתובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את בית"ר ירושלים לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדיה במהלך הניצחון 1:2 על כפ"ס. הדיון יתקיים מחר (רביעי).
על פי דו"ח השיפוט מיום ראשון האחרון, "בדקה ה-84 - לאחר הבקעת השער השני של בית"ר - נזרקה מצית לכיוון עוזר השופט, חן אורפז, מכיוון יציע אשר איכלס את הקהל הביתי. יש לציין כי המצית לא פגעה בעוזר השופט".
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים בטדי
אוהדי בית"ר ירושלים בטדי
הקבוצה תעמוד לדין. אוהדי בית"ר ירושלים מול כפ"ס
(צילום: אלכס קולומויסקי)
2 צפייה בגלריה
דראפיץ'
דראפיץ'
שחקני בית"ר חוגגים את הניצחון מול כפ"ס לעיני הקהל
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בית"ר, שניצחה באותו משחק 1:2 את הפועל כפ"ס, לא תלויה בעצמה לגבי מקום בפלייאוף העליון. היא במרחק של שתי נקודות מהמקום השישי, בו מדורגת מכבי נתניה, אולם לפניה נמצאת הפועל באר שבע. במקרה ובית"ר תנצח את אשדוד, היא זקוקה במקביל להפסד של קריית שמונה מול כפ"ס ואיבוד נקודות של מכבי נתניה במשחק החוץ שלה נגד מכבי חיפה.
פנדל מדויק של אלירן עטר ועוד שער של דוד דגו הספיקו לה, כאמור, לנצח בדקות הסיום את כפ"ס. לדגו בן ה-19, שנרכש על ידי משה חוגג מהנוער של מכבי ת"א, היה זה שער הבכורה בבית"ר.
ירדן שועה, שהתעמת גם במשחק האחרון מול בני יהודה עם המאמן סלובודן דראפיץ' על אי מילוי הוראות, פתח על הספסל. כמו גם הבלם טל בן חיים שהציג יכולת חלשה מאוד במשחקים האחרונים, ואת מקומו תפס אור זהבי.