מכבי חיפה חלפה על משוכה לא פשוטה (על הנייר) בדמות בית"ר ירושלים, עם 0:3 חד צדדי בטדי, אך אם לומר את האמת גם הירוקים לא חשבו שזה יהיה כל כך קל.
בית"ר פשוט מפורקת, במיוחד בחלק ההגנתי, ונראית כמו צל של עצמה, ועם קצת יותר דיוק מצד שחקני חיפה, המשחק היה מסתיים בתוצאה גבוהה הרבה יותר.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר ולביא שמחים
ברק בכר ולביא שמחים
יכול להיות מרוצה. ברק בכר עם נטע לביא
(צילום: עוז מועלם)

"עברנו את המשוכה הראשונה לשבוע הזה, זה היה משחק טוב שלנו ויש לנו עוד מטרות השבוע. הפנים לבית הדין ברביעי ולאחר מכן למשחק הגביע הלא פשוט מול אום אל פאחם בשבת. זה לא יהיה טיול, אנחנו זוכרים את מי הם הדיחו בעונה שעברה", אמר שחקן בחיפה.
הקבוצה מהלאומית ניצחה בדיוק באותו סיבוב לפני כשנה את האלופה מכבי תל אביב 2:3 ועלתה על חשבונה לשמינית הגמר, ובחיפה חוששים מגורל דומה.
הירוקים מבינים ששחקני הקבוצה צפויים לעונשים לא פשוטים בעקבות אירועי הדרבי והחשש הגדול הוא מהרחקות ארוכות, כאשר סאן מנחם, אחד המצטיינים העונה של המוליכה, נמצא במרכז הסערה.
חיפה הגיעה למשחק אתמול בלחץ לא קטן. היא איבדה את המקום הראשון לראשונה מזה תקופה ארוכה מאוד, אך השחקנים של ברק בכר הראו אופי והניצחון הזה מקנה הרבה מאוד ביטחון להמשך העונה עבורם.
2 צפייה בגלריה
סאן מנחם וסנטיאגו אוקמפוס
סאן מנחם וסנטיאגו אוקמפוס
חשש מהשעיה ארוכה. סאן מנחם אתמול
(צילום: עוז מועלם)
בכר פתח לראשונה העונה עם חמישה זרים בהרכב: בוגדן פלאניץ', ארנסט מאבוקה, חוסה רודריגס, צ'ארון שרי וגודסוויי דוניו, והמאמן היה מאוד מרוצה מהיכולת על הדשא. שרי, שספג ביקורות רבות לאחרונה על הירידה הגדולה בכושרו, כבש והיה מצוין, כאשר גם רודריגס הציג משחק טוב מאוד וניקה הרבה מאוד כדורים במרכז המגרש.
דוניו, שזכה לקרדיט בשני המשחקים האחרונים בשל פציעתו של ניקיטה רוקאביצה, הוכיח שיש אלטרנטיבה למלך השערים, כאשר גם מוחמד עוואד בבכורה המחודשת שלו בירוק היה לא רע בכלל.
הירוקים מתכוונים להגיע מחר לביה"ד של ההתאחדות עם סרטונים שמראים שדווקא הם הותקפו במהלך הבלגן בדרבי, ובמועדון מקווים לעונשים מינימליים.