בהפועל באר שבע אמנם לא באמת האמינו שיוכלו לזכות בתואר אלוף האלופים לאחר ההפסד 2:0 במשחק הראשון למכבי תל אביב, אבל קיוו לפחות להיראות הרבה יותר טוב. זה לא מה שקרה בגומלין אתמול (חמישי), וגם המשחק השני בין השתיים הסתיים בניצחון 0:2 לצהובים.
מלבד השחקנים הזרים שחסרו אתמול בסגל של יוסי אבוקסיס בגלל הבידוד, נעדרו עוד ארבעה שחקנים בכירים. החלוץ אנתוני וארן ממשיך לא לחוש בטוב והצוות הרפואי של המועדון לא מוצא פתרונות למצב. הקשר רמזי ספורי התלונן על רגישות בשריר, ואילו הבלם לואי טהא התלונן על דלקת גרון והשניים שוחררו.
5 צפייה בגלריה
מרואן קבהא
מרואן קבהא
נכח בחתונת אחותו. קבהא
(צילום: אורן אהרוני)

5 צפייה בגלריה
נאור סבג מנסה לעבור את גלזר
נאור סבג מנסה לעבור את גלזר
נאור סבג מנסה לעבור את גלזר
(צילום: עוז מועלם)
היעדרותו של מרואן קבהא היא המעניינת מכולן, שכן הוא נכח בחתונת אחותו. הקשר קיבל לכך אישור מראש מהקבוצה, אך מסתבר שעל פי הנהלים שגובשו על ידי מנהלת הליגות ומשרד הבריאות, מדובר בהפרה של כללי בידוד. במינהלת הבהירו שהדבר אסור וטענו: "העניין לא מוכר לנו. נערוך בדיקה עם המועדון". בסביבת השחקן טענו שמדובר באירוע של המשפחה הגרעינית ולכן הוא לא הפר את כללי הבידוד. למרות פניית ynet, מהפועל באר שבע לא נמסרה תגובה.
5 צפייה בגלריה
אנתוני וארן
אנתוני וארן
עדיין לא ברור מה מצבו. אנתוני וארן
(צילום: ראובן כהן)
יש לציין שאין זאת הפעם הראשונה בחודשים האחרונים שבאר שבע ואנשיה הסתבכו בהפרות של תנאי הבידוד. הפעם הראשונה הייתה כששתי אוהדות הורשו להגיע לכר הדשא במתקן האימונים של הקבוצה, להתחבק, להצטלם ולהעניק פרחים למיגל ויטור, ז'וזואה ודויד סימאו. הפעם השניה הייתה כשהיו"ר איתי בן זאב הגיע לצפות במשחק הקבוצה נגד הפועל תל אביב יחד עם שלושת ילדיו. הפעם השלישית הייתה כשהשחקן ניב זריהן נצפה מבלה באילת והמועדון החליט לשחררו לאלתר. "המועדון מבהיר כי הוא נוקט במדיניות של אפס סובלנות כלפי אי מילוי הוראות הגורמים המוסמכים בענייני הקורונה", נכתב בהודעת המועדון על שחרורו של זריהן.
5 צפייה בגלריה
ניב זריהן
ניב זריהן
לו זה עלה בשחרור מהקבוצה. ניב זריהן
(צילום: עוז מועלם)
הבלם שיר צדק, שלראשונה מזה תקופה ארוכה גם ענד את סרט הקפטן בהיעדרם של מיגל ויטור ולואי טהא, סיכם: "יכולנו להיראות יותר טוב. קשה לשחק כשרוב המשחק אתה רודף אחרי הכדור. לא היינו מסוכנים, לא החזקנו בכדור, לא הבאנו מספיק איכויות ויש עוד המון עבודה. מצד שני, הרגשתי שכולם רוצים. זאת רק פתיחת העונה, כואב לאבד תואר. כשיחזרו הזרים ויהיה חיזוק אני בטוח שתהיה פה קבוצה טובה. יש פה שילוב של ותיקים וצעירים, ואיכויות של שחקנים".
לפנות בוקר נחת בארץ החלוץ הקולומביאני החדש של הקבוצה, ג'ונתן אגודלו, לאחר שהגיע בטיסת המשך מטורקיה. אגודלו הועבר לדירה בבאר שבע בה ישהה בתקופה הקרובה, זאת לאחר שהמלון בו משתכנים בדרך כלל השחקנים הזרים של הקבוצה הפך למלון לחולי קורונה. עד תחילת השבוע הוא יעבור בדיקות רפואיות שלאחריהן יחתום על חוזה, ולאחר תקופה של בידוד הוא יצטרף לאימונים מלאים עם חבריו החדשים. שאר שחקני הקבוצה, כולל שלושת הזרים האחרים, יצאו ביום ראשון למחנה אימונים בן שלושה ימים באשקלון, במהלכו ייערך משחק אימון נגד הפועל רמת גן. עבדאללה אבו עאבד הושאל להפועל כפר שלם מהליגה הלאומית.
5 צפייה בגלריה
אגודלו
אגודלו
אגודלו בנתב"ג
(צילום: באדיבות הפועל ב"ש)