"זו הייתה נקודה סופר חשובה מבחינתנו. התרחקנו עכשיו חמש נקודות מבני יהודה, אבל לא פחות חשוב הורדנו את מכבי תל אביב למקום השני עם תום העונה הסדירה. אולי זה התיקו שיסדר אליפות למכבי חיפה", שחקנים בהפועל ת"א היו שבעי רצון מה-1:1 בדרבי והשער הראשון שהבקיעו מול הצהובים אחרי שנתיים ללא כיבוש.
אחרי שסכנין ניצחה, בהפועל היו מודאגים והתיקו הרחיק אותם חמש נקודות מבני יהודה שבמקום האחרון. הפועל תשחק במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון מול הפועל חיפה או הפועל חדרה שייפגשו מחר במשחק שינעל את העונה הסדירה.
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א חוגגת
הפועל ת"א חוגגת
בהפועל ת"א מרוצים מהנקודה
(צילום: עוז מועלם)
הישארות של הפועל בליגה תזכה שלושה שחקנים בחוזה אוטומטי לעונה הבאה, כך על פי החוזה שלהם. מדובר בשני שחקנים שמרבית שכרם שולם על ידי הקבוצות שלהם, דן איינבינדר (בית"ר ירושלים שילמה) ובן ביטון (מכבי ת"א והפועל ב"ש), ובנוסף גם שלומי אזולאי. שחקנים כמו גיל יצחק ולידור כהן מסיימים חוזים עם סיום העונה ובמועדון יצטרכו לקבל החלטה לגביהם.
בקבוצה פירגנו לכמה שחקנים, ביניהם לכהן על חלקו המשמעותי בשער, שי אליאס שבישל אותו ולמנהיגות של איינבינדר במחצית הראשונה למרות הדעיכה שלו במחצית השנייה, אבל גם ביקרו את השוער ארנסטס שטקוס.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ כובש
דור פרץ כובש
טעות קשה. דור פרץ כובש מול שטקוס
(צילום: עוז מועלם)
"זה כבר משחק שני ברציפות שהוא מסדר ליריבה שלנו שער, אחרת היינו היום עם עוד שלוש נקודות ונשארים בליגה", אמרו בהפועל. "הוא היה הדבר הבטוח ביותר שלנו העונה, אבל השער שספגנו מול סכנין ואמש השער המצחיק שהוא ספג בדרבי, אלו נקודות שיכולות להיות חסרות לנו".