"אני מרגיש עכשיו בסדר, אבל עברתי שעות קשות. הרגשתי שהאדמה נשמטת מתחת לרגליים שלי, זה היה מטורף". לילה לא פשוט עבר על שחקנה הברזילאי של הפועל פתח תקווה, היגור וידאל, לאחר שאחד הטילים ששוגרו לאזור המרכז פגע בבית בו הוא התגורר והבניין נשרף.
"שמענו את האזעקה ורצנו למקלט", שחזר וידאל בראיון ל-ynet, רגע לפני שהוא ממריא חזרה למולדתו. "קיבלנו תדריך ועשינו מה שצריך כדי להגן על עצמנו, אבל לא ציפינו שזה יהיה ככה". אשתו של וידאל, שנמצאת בהריון, סבלה מחרדה ופונתה לבית החולים בילינסון. הבוקר היא שוחררה. ב-5:30 לפנות בוקר העלה וידאל סטורי לחשבון האינסטגרם שלו ובו כתב: "אנחנו בטוחים. הדבר הכי חשוב זה שאשתי, אני והתינוק שלנו בחיים".
2 צפייה בגלריה
היגור וידאל
היגור וידאל
היגור וידאל
(צילום: באדיבות הפועל פתח תקווה)
צפו בווידאל נפרד מישראל בדמעות
כעת וידאל הודה שוב כי חשב בעיקר על משפחתו: "כשראיתי את אשתי, התחלתי לפחד ולדאוג כי היא הרי בהריון. זה היה משהו קשה מאוד. לאחר הפיצוץ, כששמענו את הרעש - חזרתי הביתה וראיתי שהוא ממש נהרס. הכל היה בלגן, הייתי המום. חשבתי שזה נפל ממש אצלי".
וידאל המשיך לספר על רגעי החרדה שעבר: "אנשים התחילו לצרוח, אבל לא הבנתי כלום כי אני לא יודע עברית. הרגשתי את הפחד והכאב שלהם. היה מלא בלגן מסביב עד שהתחילו להגיע המשטרה וכוחות ההצלה".
2 צפייה בגלריה
הסטורי של היגור וידאל
הסטורי של היגור וידאל
הסטורי של היגור וידאל
(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של היגור וידאל)
מצב לא פשוט. "זה משהו שחוויתי גם לפני יומיים. הייתי בבית וירדנו למקלט. כל הגוף שלי רעד, לא הבנתי מה קורה. ממש פחדתי ובאותו רגע רציתי כבר לעזוב את ישראל כי לא יכולתי יותר. מאז שזה קרה, לא יכולתי לישון בלילה".
אתה תחזור לישראל כדי לעזור להפועל פתח תקווה לשרוד בליגה הלאומית? "אני כרגע לא יודע. אני צריך להגיע לברזיל ולעבוד על עצמי. המראות, הרעשים, ייקח לי זמן לחזור למה שהייתי לפני".