הפועל באר שבע יוצאת למשחק נגד לברקוזן בגרמניה במצב רוח רע מאוד, ולא רק בגלל התוצאות החלשות שהשיגה לאחרונה. התקרית החמורה בה נרשם עימות פיזי קשה בין הכוכב הפורטוגלי של הקבוצה, ז'וזואה, לבלם הצעיר עמית ביטון, עשויה לזעזע את המועדון.
מכיוון שזאת לא התקרית הראשונה בה "מככב" הפורטוגלי, בקבוצה שוברים את הראש כיצד לפעול מולו. גורמים במועדון כבר כל כך מתוסכלים מהמצב עד שבחדרי חדרים לא שוללים את האפשרות לסיים את דרכו של ז'וזואה בקבוצה כבר בימים הקרובים. למעשה, אם היה מדובר בשחקן אחר, באר שבע כבר מזמן הייתה משחררת אותו.
2 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
ז'וזואה בפעולה. הסבלנות עומדת להיגמר
(צילום: AFP)
ההתעסקות הכמעט יום יומית של הצוות המקצועי והנהלת המועדון בכיבוי שריפות שהוא יוצר היא משהו שגם ותיקי המועדון לא זוכרים. הדבר היחיד שעומד לזכותו זו העבודה שמדובר ללא ספק בשחקן הטוב ביותר של הקבוצה מאז השליש האחרון של העונה שעברה. בלעדיו קשה לדמיין את הקבוצה זוכה בגביע המדינה ומעפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית.
מקורבים לשחקנים בכירים בקבוצה טוענים כבר תקופה ארוכה שז'וזואה מערער מאוד את האווירה בחדר ההלבשה, והדבר משפיע גם על המתרחש על כר הדשא. "שחקנים הולכים לידו על קוצים. כל דבר שלא נראה לו יכול בשנייה להוביל לפיצוץ. גם במשחקים הוא רוצה שכל מהלך יעבור דרכו ומי שלא מוסר לו מקבל צעקות. אי אפשר לשחק לידו", אמרו בסביבת השחקנים.
מקורבים למועדון טוענים שמדובר בשחקן עם סיפור חיים מאוד מורכב שמשפיע על התנהגותו, אבל נדמה שהפעם הסבלנות של מחזיקת הגביע כלפיו הולכת ונגמרת. מנכ"ל הקבוצה, אסי רחמים, שוהה כבר מאתמול בגרמניה לצורך הכנת השטח להגעת הקבוצה היום בערב. הדיווחים על התקרית הגיעו כמובן גם אליו וגם אל היו"ר איתי בן זאב והבעלים אלונה ברקת.
2 צפייה בגלריה
אסי רחמים
אסי רחמים
אסי רחמים. עודכן על התקרית בגרמניה
(צילום: אבי רוקח)
באופן רשמי, השחקן יעמוד בפני ועדת משמעת וצפוי לספוג עונש כבד, אך במועדון כבר לא שוללים את האפשרות שהתקרית תוביל לפרידה עוד לפני תום העונה, אז נגמר חוזהו. העובדה שבאר שבע טרם החלה במגעים להארכת חוזהו מוכיחה שעוד לפני התקרית היום הייתה התלבטות קשה במועדון בנוגע להמשך ההתקשרות. יש לציין שגם מקבוצתו הקודמת, אקהיסר בלדייספור הטורקית, הוא נזרק בעקבות עימות פיזי אחד מיני רבים עם חבר לקבוצה.