זעזוע בהפועל באר שבע - יוסי אבוקסיס התפטר הערב (שבת) מאימון הקבוצה. כל זאת מספר שעות לאחר שאוהדי הקבוצה פרצו למתחם האימונים וקיללו את המאמן. המועמד המוביל להחליפו הוא מרקו בלבול.
מהמועדון נמסר לאחר התפטרות אבוקסיס (50): "הפועל באר שבע מודה ליוסי על תרומתו למועדון ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך". מאחורי הקלעים הדברים נשמעו פחות נעימים, כאשר אבוקסיס טוען כי לא זכה להערכה מצד הבעלים אלונה ברקת, וכשהמנכ"ל אסי רחמים ביקש ממנה להחתימו לעונה נוספת - היא סירבה.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
עוזב את ב"ש. אבוקסיס
(צילום: ראובן שוורץ)
אבוקסיס הגיע להפועל ב"ש בינואר 2020, אחרי קדנציה מוצלחת בבני יהודה ואולי, מי יודע, עוד עשוי לשוב ולאמן אצל ברק אברמוב, שמחפש מאמן.
המאמן, שזכה עם באר שבע אשתקד בגביע המדינה, הוביל אותה העונה לשלב הבתים של הליגה האירופית. לאחר פתיחה לא טובה של העונה בזירה המקומית, הוא הצליח להתאושש וכרגע הקבוצה מדורגת במקום החמישי בטבלה.
בכל מקרה, אוהדי הקבוצה מתוסכלים מאוד מאיכות הכדורגל שהקבוצה מציגה במשחקים האחרונים, כאשר הקש ששבר את גב הגמל היה ההפסד 1:0 לבני סכנין ביום חמישי האחרון. לב"ש צפויים שני משחקים קריטיים השבוע מול מכבי תל אביב. ביום שני (20:45) היא תארח באצטדיון טוטו-טרנר את הצהובים במסגרת הליגה. ובשבת הבאה, שוב בטוטו-טרנר, היא תפגוש את האלופה במסגרת גביע המדינה.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
הוליך את ב"ש לזכייה בגביע ולשלב הבתים של הליגה האירופית
(צילום: עוז מועלם)