מכבי חיפה עברה אתמול (רביעי) משוכה רצינית מאוד כאשר הצליחה לנצח בבלומפילד 2:1 את הפועל ת"א - ולהנחיל לאדומים הפסד ראשון לאחר שבעה משחקים.
חיפה הגיעה למשחק בידיעה שצפוי לה משחק סופר קשה, והירוקים לא רצו למעוד כאשר מכבי ת"א נושפת בעורפם ותשחק הערב (20:45) מול הפועל חיפה.
3 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס חוגג עם החברים
חוסה רודריגס חוגג עם החברים
רודריגס והחברים חוגגים
(צילום: ראובן שוורץ)
חוסה רודריגס, שעבר ימים לא פשוטים בעקבות מותה של בת דודתו בת ה-30, שהלכה לעולמה אחרי מאבק בנגיף הקורונה, היה מהמצטיינים וכבש את שער הניצחון המרהיב, שהביא לאורחת את שלוש הנקודות היקרות.
"רודריגס הוכיח פעם נוספת שהוא מקצוען ברמות גבוהות מאוד. הוא ווינר, הוא עלה לשחק למרות ימים לא פשוטים והיה מרוכז. המחווה שעשינו עם הסרטים השחורים לזכרה ריגשה אותו מאוד", אמר גורם בקבוצה. "לעולם לא אשכח את התמיכה והאהבה שקיבלתי ממכם בזמן הזה, מדובר באחד הרגעים הקשים בחיי, תודה למועדון", אמר הקשר בסיום.
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר וברק בכר
ניר קלינגר וברק בכר
בכר. חיפה עמדה בלחץ
(צילום: ראובן שוורץ)
עומר אצילי, שבישל את השער הראשון, זכה לשבחים על ההשקעה - ובחיפה מרוצים מהתקדמותו. לצד המחמאות, בחיפה מבינים שהיה להם הרבה מאוד מזל אתמול, והמחצית השנייה הייתה רעה מבחינתם.
דוניו, שנפצע אתמול, ייבדק הבוקר ונמצא בספק למשחק בעוד יומיים מול מכבי פתח תקווה. מוחמד עוואד עשוי להחליפו ב-11. ניקיטה רוקאביצה, שהחלים מקורונה, ישוב לסגל.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
אצילי. נכנס לעניינים
(צילום: ראובן שוורץ)