בבני סכנין מתקשים להירגע מהתבוסה אתמול 7:0 למכבי נתניה, והיפנו את עיקר הטענות נגד מינהלת הליגות שאישרה את קיום המשחק, למרות שהקבוצה הגיעה בסגל חסר וללא המאמן אלדד שביט שנמצא חיובי לקורונה.
בדומה לדברים הקשים שהטיח היו"ר מוחמד אבו יונס במינהלת ("מתקבלות שם החלטות שגויות והזויות"), בהנהלה הוסיפו וחיזקו את דבריו: "ההחלטה לקיים את המשחק היא אות קין על מי שקיבל אותה. השתמשו בנו ככלי במו"מ מול משרד הבריאות בעניין המשך הליגה. הייתה קומדיה של טעויות מצד המינהלת שהסתיימה בטרגדיה ספורטיבית עבור סכנין. עד לרגע זה אף אחד לא הסביר מה ההבדל בין המשחק שלנו לזה של בית"ר ירושלים מול חדרה שבוטל. אנחנו לא מתביישים מהתוצאה. מי שצריך להתבייש הם מקבלי ההחלטות של המינהלת. אולי הגיע הזמן לחזור למתכונת שההתאחדות לכדורגל תנהל את ליגת העל, מה שגם יחסוך הרבה כסף".
3 צפייה בגלריה
לוח התוצאות אומר הכל
לוח התוצאות אומר הכל
לוח התוצאות אומר הכל
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין
בסכנין לא מאשימים את השחקנים
(צילום: ראובן שוורץ)
בסכנין הבהירו כי אין להם טענות לשחקנים: "הם עברו מסע בימים האחרונים, מה שיצר מצב אבסורדי ובלתי אפשרי למשחק. נותר לנו לקוות שתוך כדי לא נגרמה עוד הידבקות של שחקנים, שחלקם התלוננו על תסמינים לפני המשחק".
המאמן הזמני, אראל סלע, אמר לשחקנים בסיום: "עם כל הכבוד לקורונה ואי הוודאות, לא היינו צריכים להפסיד 7:0". סלע מתכוון מחר (רביעי) לקיים שיחה נוספת עם השחקנים לקראת המשחק בשבוע הבא מול מכבי חיפה.
3 צפייה בגלריה
אראל סלע
אראל סלע
יערוך שיחה נוספת עם השחקנים. סלע
(צילום: ראובן שוורץ)
במינהלת, כצפוי, דחו בתוקף את טענות סכנין ואמרו בתגובה: "מינהלת הליגות השיגה טרם פתיחת העונה רשת ביטחון והובהר לבעלי המועדונים כי מדובר בעונה ארוכה, אליה יש להיערך בהתאם עם סגלים רחבים בשל היעדרויות אפשרויות בגלל מגיפת הקורונה. רבים יעדרו ונדרשו להיערך מראש עם סגל מתאים".
"לצערנו מספר קבוצות כבר התמודדו במשחקים עם סגלים חסרים בשל סיבה זו (בין היתר מכבי ת"א ומכבי נתניה) וברור כי מקרים נוספים יהיו בהמשך העונה. מתווה משרד הבריאות קובע את התנאים להפעלת הליגות וקיום המשחקים לאחר חשיפה לנדבקים ואנו מחויבים לפעול על פיו בלבד. באשר לדחיית המשחק של הפועל חדרה: שני המקרים שונים מהותית. בסכנין נדבק שחקן אחד בלבד למעט המאמן ובחדרה הייתה הדבקה נרחבת. משרד הבריאות הוא הגוף היחיד המוסמך להחליט בנושאים אלו וקבע על פי המתווה שסכנין יכולה לשחק וחדרה לא".
גורם במינהלת הוסיף והזכיר את האירועים סביב משחק גמר גביע הטוטו מול מכבי ת"א בחודש שעבר, אז לטענתו סכנין העבירו מסר לפיו אינם רוצים לדחות את קיום המשחק.
בסכנין לא אהבו גם את ההתנהלות של מכבי נתניה: "לשון כלבים בפי בעליה ולשון אדם בלב נימוסיו. אל לנו לסטות מדרך ארץ ושקידה על כבוד הדדי בתחרויות ספורט".